تصویر رندر شده از هدست واقعیت مجازی جدید سامسونگ منتشر شد

۱۰ مرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چند روز پیش تصویری منتسب به هدست جدید واقعیت مجازی سامسونگ Gear VR منتشر شدند. با توجه به آن تصویر نمی‌شد درک چندان دقیقی از هدست جدید سامسونگ به دست آورد. اما حال به لطف اخبار و منابع جدید یک تصویر رندر شده جدید از هدست واقعیت مجازی سامسونگ منتشر شده است.

با توجه به این تصویر و اطلاعات قبلی‌ای که در اختیارمان بود باید بگوییم که دست کم در طراحی به نظر نمی‌رسد میان این هدست جدید و محصول سال قبل تفاوت عمده‌ای وجود داشته باشد. شاید صرفا در گزینه‌های موجود برای رنگ این محصول شاهد تفاوت‌هایی باشیم و به جز این تقریبا بخش‌های اصلی یکسان باقی مانده‌اند. البته براساس این گزارش محصول جدید از پورت USB-C هم پشتیبانی‌ می‌کند. تغییرات جزیی دیگر مربوط به ابعاد محصول و زاویه دید آن می‌شوند. براساس آخرین اخبار منتشر شده این هدست ابعادی معادل ۲۰۷ در ۱۲۲ در ۹۸.۵ میلی‌متر دارد و میدان دید جدید آن افزایش یافته به ۱۱۰ درجه رسیده است. این در حالی است که مدل قبلی میدان دیدی معادل ۹۶ درجه داشت. ظاهرا این تغییرات برای وفق‌پذیری با آخرین و جدیدترین محصول در میان‌ گوشی‌های سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۷ اتفاق افتاده است. گوشی پرچم‌داری که سه شنبه ۱۲ مردادماه معرفی خواهد شد.

GearVR-2016-Press-640x427

هنوز مشخص نیست که هدست Gear VR جدید چه زمانی به بازار عرضه می‌شود اما ممکن است در روز معرفی نوت ۷ اطلاعات بیشتری در این باره هم در اختیارمان قرار بگیرد. البته نمایشگاه IFA هم در ماه میلادی سپتامبر برگزار خواهد شد و در صورتی که هنگام معرفی نوت ۷ اطلاعات بیشتری به دست نیاوریم می‌توانیم امیدوار باشیم در آن نمایشگاه درباره این محصول بیشتر بدانیم.

منبع: Ubergizmo


مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar علی

    خیلی جالب باید باشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه