تصاویر لورفته از پورشه کاین ۲۰۱۸ را ببینید

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

نمایشگاه خودرو فرانکفورت، یکی از هیجان‌انگیزترین نمایشگاه‌های خودروی دنیاست که در آن برندهای خودروسازی مشهور با محصولات جدیدشان حضور پیدا می‌کنند. حدود ۳ هفته‌ای تا برپایی آن باقی مانده و هر روز اخبار جالبی پیش از برگزاری مراسم می‌شنویم؛ مثلا تصاویر رسمی از مدل جدید پورشه کاین پیش از حضور در مراسم لو رفته است.

پیش از این تصاویر جاسوسی هم از این اتومبیل هیجان‌انگیز منتشر شده بود. با توجه به تصاویر رسمی لورفته از پورشه کاین مدل ۲۰۱۸ می‌توانیم متوجه به‌روزرسانی‌هایی در زبان‌طراحی آن شویم. در نمای جلو و جانبی، تغییرات جزئی بوده؛ مثلا جلوپنجره‌ی میانی بزرگ‌تر شده و نمای جانبی کمی نسبت به مدل قبل از خطوط تیزتر بهره می‌برد.

وقتی که به نمای عقب این شاسی‌بلند لوکس نگاه می‌‌کنیم، احساس می‌کنیم با یک اتومبیل کاملا جدید از یک شرکت ژاپنی روبرو شده‌ایم. درحالی که پورشه تصمیم گرفته از چراغ‌های کشیده‌ عقب در محصول جدیدش استفاده کند تا حس بیشتری از یک خودرو اسپرت، جسور و قدرتمند را به مخاطب منتقل کند. بجز چراغ‌های پشتی، طراحی اسپویلر، اگزوز و خطوط منحنی نسبت به نمونه قبلی تیزتر و شارپ‌تر شده است.

وقتی که در خودرو را باز می‌کنیم و به نمای کابین نگاهی می‌اندازیم، متوجه تغییراتی در مدل جدید می‌شویم. سیستم اینفوتینمنت، نمایشگر مرکزی بزرگ، اضافه شدن تعدادی تجهیزات دیجیتالی به همراه پوشش چرم مشکی در کنسول وسط به عنوان عناصر کلیدی در طراحی داخلی جدید پورشه کاین مدل ۲۰۱۸ محسوب می‌شود.

در انتها باید به این نکته اشاره کنیم که مدل جدید پورشه کاین از پلت‌فرم جدید MLB Evo فولکس‌واگن بهره می‌برد که در خودروهایی مثل آئودی Q7 و فولکس‌واگن Touareg مورد استفاده قرار گرفته است. هنوز اطلاعات موثقی در مورد مشخصات فنی این خودرو در دست نیست، اما آخرین گزارش‌ها از عرضه‌ی دو مدل پیشرانه‌ی ۶ سیلندر و ۸ سیلندر خورجینی این اتومبیل به بازار خبر می‌دهند.

نظر شما در مورد تغییرات صورت گرفته در مدل جدید پورشه کاین چیست؟

منبع: Motor1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ///mahdispd

    اینم مثله پانامرا هایی که به ایران اومدن آتیش نگیره خوبه!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه