تصاویر و ویدیوی کار با نمونه‌ اولیه‌ی آیفون ۷

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

حالا که گلکسی نوت ۷ رسما معرفی شد و دست‌کم مقداری از سروصدای رسانه‌ای اطراف آن خاموش شد، بیش‌تر تمرکز رسانه‌های حوزه‌ی موبایل دوباره به سمت آیفون ۷ رفته است. از آن‌جا که شهریور و موعد معرفی گوشی پرچم‌دار جدید اپل هم نزدیک می‌شود، دوباره سیل تصاویر و رندرهای قدیمی وارد فضای مجازی شده‌اند. حتی شاهد نمونه‌های اولیه‌ای هستیم که کار هم می‌کنند.

شکل‌وشمایل کلی آیفون ۷ لو رفته و شرکت‌های چینی و غیرچینی سازنده‌ی گوشی‌های تقلبی، وقت زیادی داشته‌اند تا نمونه‌های تقلبی را بسازند.

آخرین ویدیو که از چنین نمونه‌های اولیه‌ای به دست‌مان رسیده، مربوط به نمونه‌ی اولیه‌ای از آیفون ۷ است که سازنده‌ی ویدیو را مشغول کار کردن با آن می‌بینیم؛ البته فضای آشنای iOS در این گوشی دیده نمی‌شود اما گویا این گوشی با یک سخت‌افزار آزمایشی روشن و آماده به کار شده است. مسلما چندان نمی‌توان به این‌طور شایعات اعتماد کرد اما از آن‌جا که فضای مجازی پر شده از چنین تصاویر و ویدیوهایی، بد نیست ما هم در جریان آن‌ها قرار بگیریم. البته با این علم که به‌هرحال شکل‌وشمایل کلی آیفون ۷ لو رفته و شرکت‌های چینی و غیرچینی سازنده‌ی گوشی‌های تقلبی، وقت زیادی داشته‌اند تا نمونه‌های تقلبی را بسازند.

در اینجا تصاویر جدید و ویدیویی از کار کردن با نمونه‌ی اولیه‌ی آیفون ۷ را می‌بینیم و دست‌کم این فایده را دارند که از قبل به ما هشدار می‌دهند احتمال سر بر آوردن آیفون‌های تقلبی در بازار در هفته‌های آینده وجود دارد.

منبع: GSM Arena

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه