تصاویر ۳ بعدی گوشی میت ۱۰ را ببینید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

شرکت هواوی هم قصد دارد گوشی میت ۱۰ را با صفحه نمایشی بزرگ و بدون حاشیه تولید و راهی بازار کند.  حتی مشخص شده که این تلفن همراه هوشمند در سه مدل راهی بازار می‌شود. امروز تصاویری از مدل ۳ بعدی این تلفن همراه هوشمند به بیرون درز کرده که جزییات بیشتری را در اختیار ما قرار می‌دهند.

تصاویر لو رفته به این موضوع اشاره می‌کنند که میت ۱۰ از صفحه نمایشی با نسبت تصویر ۱۶:۹ بهره می‌برد. البته لبه‌هایی در قسمت بالا و پایین گوشی دیده می‌شو، اما لبه‌های سمت چپ و راست باریک طراحی شده‌اند. البته بعید نیست که این تصاویر مربوط به مدل لایت گوشی میت ۱۰ باشد. این گوشی مدل‌های پرو و معمولی هم دارد.

مدل لایت به احتمال زیاد با تراشه Kirin 970 عرضه می‌شود. دوربین دوتایی برای آن در نظر گرفته شده که یک سنسور ۱۲ و سنسور بعدی ۲۰ مگاپیکسلی است. باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم از دیگر مشخصات سخت افزاری این تلفن همراه هوشمند به حساب می‌آید. مدل لایت ۴ گیگابایت رم دارد و از صفحه نمایشی با دقت تصویر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره می‌برد.

سری گوشی‌های Mate 10 در تاریخ ۲۴ مهر ماه (۱۶ اکتبر) معرفی خواهند شد. شایعه شده که مدل پرو ۱۱۱۰ دلار قیمت دارد و مدل لایت هم با قیمت ۵۹۹ دلار راهی بازار خواهد شد.

در ادامه می‌توانید تصاویر لو رفته از مدل سه‌بعدی میت ۱۰ را ببینید:

‌‌‌‌
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه