تصویر جدید لو رفته از LG G6 را ببینید

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۰۹:۴۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چند روز پیش اولین تصویری که ادعا می‌شود متعلق به LG G6 پرچم‌دار جدید شرکت ال‌جی است در رسانه‌های مختلف منتشر شد. گرچه از این تصویر نمی‌شود چنین نتیجه‌گیری‌ای کرد اما طبق گزارش‌ها ال‌جی در این مدل دیگر به سراغ ساختار ماژولار نرفته است. حال تصویر جدیدی هم از این مدل منتشر شده که آن را از زاویه کناری نشان می‌دهد.

The-latest-leaked-photo-of-the-LG-G6

ظاهرا این مدل جدید یک صفحه‌نمایش LCD دارد که آن را LG Display می‌سازد و ۵.۷ اینچی با نسبت ابعاد ۹:۱۸ خواهد بود. رزولوشن این صفحه‌نمایش هم ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ است و پنل آن به شکل کلی از مدل قبلی ۳۰ درصد کمتر انرژی مصرف می‌کند.

احتمالا انتظار دارید LG G6 از آخرین تراشه‌ ساخت شرکت کوالکام استفاده کند اما ظاهرا کوالکام قول همه تراشه‌های اسنپ‌دراگون ۸۳۵ را که در دور اول تولید می‌شوند به سامسونگ داده (تا در گلکسی S8 استفاده کند) و اگر این نظر درست باشد ال‌جی برای پرچم‌دار جدیدش از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۲۱ استفاده خواهد کرد. طبیعتا اگر این خبر صحت داشته باشد این اتفاق اصلا برای گوشی جدید ال‌جی اتفاق خوبی نخواهد بود. احتمالا ال‌جی این مدل جدید را در نمایشگاه MWC امسال در بارسلونا معرفی خواهد کرد.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۰ دیدگاه
  1. موسی

    متاسفانه دکمه ها دوبتره برگشتن بغل و این خیلی بده، اگه فقط به یک دلیل برم سراغ الجی اونم دکمه های عقب بود

  2. امیرحسین محمدی

    مشتی اگه سامسونگ پردازنده هاش خوب بود شک نکن توگوشی های خودش استفاده میکردسراغ کوالکام نمیرفت
    بعدشم الجی پردازنده داره میزنه ولی خب هنوز اون نتیجه ای که باید بگیره رو نگرفته تابه تولید انبوه برسونه
    بی شک الجی جی۶ یه گوشی کاملیه ازهرنظر

    1. آرش

      عزیزه من خب سامسونگ داره استفاده میکنه پردازنده هاشو تو گوشیاش دیگه شما برو یه سرچ بکن ببین سال ۲۰۱۵ که سامسونگ از کوالکام پردازنده نگرفت پردازنده های اگزینوس چقد شاهکار کردن.حتی از اس۵ ب این طرف پردازنده های اگزینوس تو بنچمارک از کوالکام بالاتر امتیاز میارن.ضمنا محض اطلاع شما باید بگم امسال پردازنده اسنپ ۸۳۵ رو سامسونگ با تکنولوژی معماری ۱۰نانومتری برای کوالکام ساخته .اینکه سامسونگ از کوالکام استفاده میکنه به هزار و یک دلیل بستگی داره ک مهمترینشم صرفه اقتصادیشه وگرنه همه میدونن اگزینوس بهترین پردازندست .
      الجی g5 هم خیلی سر و صدا کرد و ادعا کرد از هر نظر از اس۵ بالاتره ولی امیدوارم خبرا رو دنبال کرده باشین تا وضعیت دو مدل رو ببینین در چ حالن

      1. امیر

        ال جی از دو چیز ضربه خورد
        ۱- تکنولوژی جدید ماژولار که چون دفعه اول بود مردم بهش اعتماد نداشتن و البته خود ال جی هم خوب پشتیبانی نکرد و بنظر من تکنولوژیش رو نپخته استفاده کرد.(باید ماژولها جوری طراحی میشدن که برای نسلهای بعد گوشی هم قابل استفاده بودن)
        ۲-مشکل خرابی G4 که هرچند فقط یک سری خاص دچارش شدن ولی باعث بدبینی مردم شد

        البته دلایل دیگری هم بود مثل تبلیغات گسترده و همینطور سیاه نمایی طرفداران برندهای دیگه.
        یادمه هنوز گوشی وارد بازار نشده بود ملت از امکان خرابی احتمالی دکمه ضامن ماژول و باطری ضعیف صحبت میکردن که بنظرم خیلی عجیب میومد.
        ولی الان که به بخش نظرات سر میزنی میبینی اکثر قریب به اتفاق کسانی که گوشی رو خریدن ازش فوق العاده راضین و مشکلی باهاش ندارن.

        امیدوارم درG6 از اسنپ ۸۳۵ استفاده بشه ولی حتی اگر از ۸۰۸ که توی V10 هست هم استفاده کنه بازم من نظرم در موردش تغییر نخواهد کرد چون الان V10 خودم توی هیچ نرم افزاری کم نمیاره و از سرعتش فوق العاده راضیم.فقط میمونه مصرف باطری که من فکر میکنم این ۳۰% و ۴۰% ها همش شعاره چون اگه واقعیت داشت الان باید عمر باطری گوشی ها به یک ماه هم میرسید نه اینکه روز به روز کمتر بشه
        امیدوارم گول این تبلیغات که فقط جیب من و شما رو هدف گرفتن نخوریم.
        موفق باشین

    2. امیر

      فراموش نکنید که این پردازنده رو سامسونگ برای کوالکام می سازه. در این حالت شاید از نظر اقتصادی تفاوتی بین استفاده از پردازنده اگزنیوس یا اسنپ دراگون واسه سامسونگ وجود نداشته باشه.

  3. امیر

    سلام
    اگر خوب باشه حتما خریداری میکنم ولی صفحه نمایشش خیلی بزرگه اگر اندازه ۶s اپل باشه خوبه خیلی ها می خرند ولی خدایش گوشی g3 ال جی معرکه بود من داشتم دزذیذن از هیف شد

  4. reza ch

    چقد شبیح سامسونگه 🙂

  5. Mohammad

    چه کپیه قشنگی!

  6. Yasin

    با ۸۲۱بازم از سامسونگ بهتره????????

  7. آرش

    چقد بَده ی شرکت نتونه خودش پردازنده تولیدکنه.اینجور وقتا ب مشکل جدی بر میخوره.
    جی۴ ک به اسنپ ۸۰۸ اومد چون اسنپ ۸۱۰ داغ میکرد و خودشم نمیتونست پردازنده بزنه اینم از جی۶.
    اینجاست ک فرق سامسونگ مشخص میشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه