یک تصویر جدید نشان می‌دهد نام گوشی جدید اپل آیفون ۶se است

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با نزدیک شدن به معرفی آیفون جدید اپل هر روز شاهد جریان جدیدی از شایعات درباره این گوشی هستیم. روز گذشته شایعات به سمت و سوی جدیدی رفت و حول نام آیفون امسال چرخید. ماجرا از این قرار است که در ماه‌های گذشته شنیدیم ممکن است آیفون جدید با نام آیفون ۷ به بازار عرضه نشود و به جای آن نام آیفون ۶se داشته باشد. دلیل این امر هم تغییرات نه چندان مهم این گوشی نسبت به گوشی‌های نسل قبل عنوان شده بود. کسانی که این فرضیه را مطرح کردند معتقد بودند با این نام جدید اپل تغییر شماره آیفون را به تغییرات عمده این گوشی در سال ۲۰۱۷ موکول کرده است.

6se-geekbench

حال در آخرین تصویری که به بیرون درز کرده است آیفون جدید اپل را در حال انجام تست بنچمارک می‌بینیم. در این تصویر برای گوشی از نام آیفون ۶se استفاده شده است. طبق شایعاتی که در کنار این تصویر منتشر شده‌اند گفته شده که دو گوشی جدید اپل نام‌های آیفون ۶se و آیفون ۶se Plus خواهند داشت. در این بنچمارک می‌بینیم که گوشی در تست multi-core امتیاز ۵۲۱۰ را کسب کرده که از امتیاز آیفون ۶s به طرز قابل توجهی بیشتر است (امتیاز آن گوشی در تست مذکور ۴۴۲۱ بود). البته باید این نکته را در نظر بگیرید که پیش از این مجموعه‌ای از اخبار جعلی که ادعا می‌کردند آیفون امسال با نام آیفون ۶se عرضه می‌شود هم منتشر شده بودند. این موضوع باعث می‌شود این خبر را هم با چاشنی شک و تردید در نظر بگیریم.

منبع: PhoneArena


مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. ابوالفضل

    اپل با این کارش ، خودشو از رقابت با گلکسی اس ۷ و نوت ۷ کنار می زنه ، و به گونه ای رقابت اصلی رو به مدل بعدی که خدا می دونه اسمش چیه ، واگذار می کنه !
    واقعا تاسف باره !
    #pray-for-iphone

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه