تصویر جدید هوآوی Mate 9 با دوربین دوگانه و حسگر اثر انگشت را ببینید

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هوآوی Mate 9 یکی از گوشی‌های هوشمندی است که در حال حاضر بازار شایعات درباره‌اش داغ است. همین چند روز پیش بود که تصاویری از رندرهای این گوشی منتشر شدند. این تصاویر Mate 9 را در چندین و چند رنگ مختلف نشان می‌دادند.

حال یک تصویر جدید از این مدل منتشر شده. در این تصویر شاسی پشتی گوشی را می‌بینیم. منابع خبری ادعا کرده‌اند این تصویر بدنه پشتی Mate 9 به همراه حسگر اثرانگشت و دوربین‌های دوتایی آن را نشان می‌دهند اما برخی از تحلیل‌گران معتقدند این تصویر که با عنوان شاسی پشتی Mate 9 منتشر شده احتمال دارد متعلق به یکی دیگر از گوشی‌های جدید هوآوی یعنی honor 6X باشد که هوآوی در حال ساخت آن است. هر دوی این گوشی‌ها دوربین‌ دوتایی دارند و در طراحی آن‌ها دو دوربین به صورت عمودی کنار هم قرار گرفته‌اند. البته این دو مدل با هم تفاوت‌هایی هم دارند از جمله اینکه Mate 9 از گوشی‌های قدرتمند و رده بالای هوآوی است اما honor 6X یک گوشی میان‌رده است.

huawei-mate-9-leaked-3

گوشی هوآوی Mate 9 با تراشه Kirin 960 (برای اطلاع باید بدانید تراشه استفاده شده در هوآوی P9 تراشه Kirin 955 بود) و پردازنده هشت هسته‌ای کار می‌کند. احتمالا این گوشی سه مدل دارد. یک مدل با ۴ گیگابایت RAM و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی که قیمت ۴۸۰ دلاری دارد. یک مدل با ۴ گیگابایت RAM و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۵۱۰ دلار و یک مدل با ۶ گیگابایت RAM و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی که قیمت ۵۸۵ دلاری دارد.

منبع: Playfuldroid

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. امیر

    باگندی که نوت زد میت میتونه بهترین فبلت و فروش خوبی داشته باشه

  2. سعید غفاری

    میت ۹ عالیه… بازارو منفجر میکنه…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه