تصویر دیگری از گوشی P10 هواوی لو رفت

۴ دی ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همین چند وقت پیش بود که یکسری عکس از گوشی Huawei P10 منتشر شد و توانستیم این تلفن همراه هوشمند را برای اولین‌بار مشاهده کنیم. گوشی جدید هواوی که قرار است جایگزین P9 شود، احتمال دارد که بهار سال آینده معرفی و راهی بازار شود.

امروز تصویر دیگری از پرچم‌دار جدید هواوی لو رفته که این گوشی را در رنگ مشکی نشان می‌دهد و مشخص شده که سنسور تشخیص اثر انگشت هم در پشت قرار گرفته است. البته ظاهر سنسور تشخیص اثر انگشت P10 با گوشی P9 تفاوت دارد و این موضوع می‌تواند نشانه‌هایی از ایجاد تغییرات در این قسمت باشد. در این عکس بار دیگر دوربین دوتایی این محصول را مشاهده خواهید کرد. در کنار دوربین‌های دوتایی پشت گوشی، فلش LED هم دیده می‌شود.

Huawei-p10

تصویر جدیدی که از هواوی P10 لو رفته

تصویر جدید اطلاعات بیشتری از گوشی هواوی P10 به ما نمی‌دهد؛ ما شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که این تلفن همراه هوشمند از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت QHD بهره می‌برد و از تراشه‌ی Kirin 960 برخوردار است. همچنین به نظر می‌رسد که شش گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم برای آن در نظر گرفته شده. شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی و دوربین پشت ۱۲ مگاپیکسلی روی این محصول دیده می‌شود.

منبع: theandroidsoul

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. repairman

    با این روندی که داره پیش میره

    تا هفته دیگه میتونیم ماکت هاش رو ببینیم

  2. فرشاد

    همون p9 هس که

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه