تصاویر جدید از قاب آیفون ۷ منتشر شد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

هرچه که به رویداد رونمایی از گوشی هوشمند بعدی اپل نزدیک‌تر می‌شویم، بازار شایعه‌ها و اخبار مربوط به آن داغ‌تر می‌شود.

امروز هم چند طرح سه‌بعدی از قاب محافظ این دو گوشی منتشر شده است. Olixar، شرکت تولیدکننده‌ی این قاب‌ها، برای هر یک از گوشی‌های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس یک مدل قاب البته در سه رنگ مختلف معرفی کرده است. از آن‌جا که معمولا طرح شماتیک گوشی‌های پرچم‌دار برای سازندگان قاب‌های گوشی فرستاده می‌شود تا بتوانند لوازم جانبی مربوط به آن را به‌موقع ارایه دهند، این طرح‌های سه‌بعدی می‌توانند به حدس‌و گمان‌ها پایان بخشند و شنیده‌های ما را درباره‌ی پرچم‌دار اپل تایید یا رد کنند.

از روی همین طرح‌ها می‌شود فهمید آیفون ۷ همان‌طور که گفته شده ضخامت ۶ میلی‌متری دارد و همچنین دوربین پرسروصدای آیفون ۷ پلاس دوتایی است.

علاوه‌بر این‌ها پشت گوشی، در قسمت پایین چیزی شبیه به Smart Connector می‌بینیم که معمولا برای اتصال آسان‌تر به انواع خاصی از لوازم جانبی استفاده می‌شود؛ یعنی همان چیزی که مشابهش را در آیپد پرو در قالب یک خط دیده بودیم. با این‌که درباره‌ی آیفون ۷ پلاس کمی‌ قبل‌تر گفته شده بود دارای Smart Connector است، هنوز آن‌قدرها از این موضوع مطمئن نبودیم . حالا این قاب می‌تواند ما را از وجود آن مطمئن کند.

قاب‌های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس ساخت شرکت Olixar را می‌توانید از همین حالا سفارش داده و پیش‌خرید کنید. این قاب‌ها ساده و ژله‌ای هستند و با قیمت مناسب ۶.۹۹ دلار فروخته می‌شوند.

منبع: GSM Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

E3_News

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. علی جوادی

    هر سال زشت تر و تکراری تر از پارسال
    با تشکر از خانم سلیمانی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما