تصویر هنری توم‌ریدر جدید به بیرون درز کرد

۲۹ خرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سال گذشته بود که اولین شایعه مربوط به نسخه جدید مجموعه بازی‌های توم‌ریدر به بیرون درز کرد. انتظار داشتیم که این بازی در E3 امسال معرفی شود، اما به نظر می‌رسد که هنوز زمان زیادی تا عرضه بازی داریم و به همین چیزی هم از آن ندیدیم. براساس اطلاعات منتشر شده قسمت جدید مجموعه بازی‌های توم‌ریدر با اسم Shadow of the Tomb Raider در حال ساخت است.

حالا امروز تصویر هنری جدید به همراه چند لوگوی مختل که برای این بازی طراحی شده‌اند به بیرون درز کرده است.  گفته شده که این تصاویر روی سایت  شرکت Takeoff Creative قرار گرفته بود. این شرکت در حوزه بازاریابی و تبلیغات فعالیت می‌کند و از جمله شرکت‌هایی به حساب می‌آید که با Square Enix ناشر مجموعه بازی‌ّهای توم‌ریدر همکاری دارد.

البته این تصاویر دیگر روی سایت این شرکت قرار ندارند، اما بسیاری از کاربران توانسته‌اند تصاویر را به دست بیاورند. در این تصاویر شخصیت لارا کرافت را مشاهده می‌کنید که مثل همیشه در معبد‌های مختلف در حال گشت و گذار است و با خطرات مختلف دست و پنجه نرم می‌کند. از طرف دیگر چند لوگوی مختلف هم برای این بازی طراحی شده که در تصویر زیر می‌توانید آن‌ها را ببینید.

 

هنوز اطلاعات زیادی از این بازی مشخص نشده و باید منتظر خبرهای بعدی بمانیم. شاید این بازی در Gamescom سال ۲۰۱۷ معرفی شود.

منبع: Gematsu
E3-2017-Ad

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar sobhan pakari

    عالی.رایز عالی بود.انشاالله این هم عالیه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه