به‌زودی می‌توانید کاربرد کلیدهای دسته‌ی ایکس‌باکس وان را تغییر دهید

۱۳ مهر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«مایک وایبارا» (Mike Ybarra)، در صفحه‌ی رسمی توییترش از اضافه شدن قابلیت تعویض کاربرد کلیدها به دسته‌های ایکس‌باکس وان خبر داد.

دیگر نیازی نیست مبلغ هنگفتی را برای دسته‌ی پیشرفته‌ی الیت خرج کنید.

یکی از ویژگی‌های دسته‌ی بی‌سیم ایکس‌باکس وان Elite این است که کاربران می‌توانند کاربرد کلیدهای آن را به دلخواه تغییر دهند. به عنوان مثال شما می‌توانید کاربردهای کلید B را در سیستم تغییر دهید. اما متاسفانه ایکس باکس وان الیت برای یک دسته، قیمت بسیار بالایی دارد (۱۵۰ دلار).

اما «مایک وایبارا»، از تیم بازی مایکروسافت، در توییترش خبر خوبی برای بازی‌کنندگان منتشر کرد. او اعلام کرد که به زودی همه‌ی بازی‌کنندگان می‌توانند دستورات کلیدهای دسته‌ی ایکس‌باکس را به دلخواه خود تغییر دهند. به این ترتیب دیگر نیازی نیست مبلغ هنگفتی را برای دسته‌ی پیشرفته‌ی الیت خرج کنید. بسیاری از بازی‌کنندگان پرسیده‌ بودند که چرا این ویژگی در دسته‌های عادی وجود ندارد. وایبارا در پاسخ گفت: “به زودی همه‌ی دسته‌ها این قابلیت‌ را خواهند داشت.”

دقیقا معلوم نیست که این “به زودی” به چه زمانی اشاره دارد، اما همین که بالاخره دسته‌های ایکس‌باکس این ویژگی را خواهند داشت، خبر خوبی است. البته دسته‌ی الیت سر جای خودش باقی می‌ماند و بی‌کاربرد نمی‌شود. علاوه بر اینکه کاربرد کلیدهای دسته‌ی الیت را می‌توان تنظیم کرد، طراحی خود دسته هم ماژولار است؛ بدین معنی که جای بعضی از قطعات آن را می‌توان با هم عوض کرد.

از آنجا که ناشران بازی به ندرت به خود زحمت می‌دهند که قابلیت شخصی‌سازی مفیدی در اختیار بازی‌کنندگان قرار دهند، سازندگان کنسول مسوولیت‌های این مشکل را به عهده گرفته‌اند. سونی اوایل سال میلادی جاری دقیقا همین ویژگی را بدون سر و صدا در قالب یک به‌روزرسان نرم‌افزار به دسته‌های‌اش اضافه کرد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Polygon

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar مهدی

    عالیه
    امیدوارم مثل Elite بشه روی ماشه ها هم شخصی سازی انجام داد و حساسیت و شدتش رو تغییر داد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه