تلویزیون فوق‌العاده باریک ال‌جی خیلی گران است

۹ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت ال‌جی در نمایشگاه CES بود که از نسل جدید تلویزیون‌های Signatire خودش رونمایی کرد. این تلویزیون‌های ۴K از صفحه نمایش OLED برخودار بودند و ضخامت بسیار کمی داشتند. همین موضوع باعث شده که این محصولات بسیار زیبا باشند و نظر افراد مختلفی را به سمت خودشان جلب کنند. البته در زمان معرفی تلویزیون‌های جدید ال‌جی، قیمت آن‌ها مشخص نشد. امروز سایت TechRadar اطلاعاتی به دست آورده که به قیمت این محصولات اشاره می‌کنند.

jbareham_170103_1351_0026.0.0

براساس اطلاعات منتشر شده تلویزیون‌های سال ۲۰۱۷ شرکت ال‌جی که تنها ۲.۵۷ میلی‌متر ضخامت دارند، قیمت بالایی دارند. مدل ۶۵ اینچ از سری W با قیمت ۷.۹۹۶ دلار و مدل ۷۷ اینچ با قیمت ۱۹.۹۹۶ دلار به فروش می‌رسند. البته دلیل باریک بودن این تلویزیون‌ها این است که ال‌جی اکثر قطعات آن را درون یک ساندبار قرار داده است. ساندباری که با خود تلویزیون عرضه می‌شود. محصولات جدید ال‌جی از تکنولوژی HDR پشتیبانی می‌کنند و با سیستم عامل WebOS 3.5 راهی بازار خواهند شد.

CES2017_LG_SoundBar_SJ9_5B20170103180616149_5D

در ادامه اطلاعات لو رفته، گفته شده که مدل ۵۵ اینچ از سری C7 این محصولات با قیمت ۲.۴۹۶ دلار، مدل ۶۵ اینچ از سری C7 با قیمت ۳.۹۹۶ دلار، مدل ۵۵ اینچ از سری E7 با قیمت ۳۴۹۶ دلار و مدل ۶۵ اینچ از سری E7 هم با قیمت ۴۹۹۶ دلار راهی بازار می‌شوند.

منبع: The Verge

‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه