تمام گوشی‌های نوکیا به اندروید ۸.۰ بروزرسانی می‌شوند

۱۴ شهریور ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تمام گوشی‌های اندرویدی Nokia به نسخه‌ی جدید سیستم عامل گوگل بروزرسانی خواهد شد. این خبر را مدیر محصولات شرکت HMD Global ارایه داده است. «یوهو سارویکاس» در حساب کاربری خود نوشته است که تمام گوشی‌های نوکیا به اندروید ۸.۰ اوریو بروزرسانی خواهند شد و حتی گوشی ارزان‌قیمت و ضعیف Nokia 3 هم از قلم نخواهد افتاد.

شرکت HMD Global و گوگل در عرضه‌ی گوشی‌های نوکیا همکاری خوبی با یکدیگر داشته‌اند.

مدیر محصولات HMD Global نوشته است: «تمام گوشی‌های هوشمند ما به اوریو ارتقا داده خواهند شد و Nokia 3 هم شامل این موضوع می‌شود. هیچ اطلاعات درباره‌ی زمان عرضه نمی‌توانم بدهم.»

شرکت HMD Global و گوگل در عرضه‌ی گوشی‌های نوکیا همکاری خوبی با یکدیگر داشته‌اند. این شرکت به هنگام رونمایی از گوشی‌های اندرویدی نوکیا به این موضوع اشاره کرد که این گوشی‌ها شبیه به سری نکسوس بروزرسانی‌های امنیتی اندروید را دریافت خواهند کرد. در نتیجه بروزرسانی گوشی‌های نوکیا به اندروید ۸.۰ اوریو چندان هم عجیب نیست. تمام گوشی‌های نوکیا مثل نکسوس‌ها اندروید خالص دارند و تا دو سال بروزرسانی خواهند شد.

با این حال تصور می‌شد چون Nokia 3 سخت‌افزار ضعیف‌تر و چیپ‌ست متفاوتی در مقایسه با Nokia 5 و Nokia 6 دارد، به اندروید جدید بروزرسانی نشود که خوشبختانه چنین خبری نیست.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ابراهیم

    بازم نوکیا

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه