تمجید مدافع پرتغال از فوق ستاره تمام نشدنی؛ به کریستیانو رونالدو افتخار می کنیم

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
کریستیانو رونالدو

مدافع باتجربه تیم ملی پرتغال اعتقاد دارد در اختیار داشتن کریستیانو رونالدو یک امتیاز بزرگ برای این تیم محسوب می شود. په په که سابقه بازی در کنار کریستیانو رونالدو در باشگاه رئال مادرید را دارد، ضمن تمجید از عملکرد این بازیکن ۳۳ ساله که در بازی با اسپانیا موفق به هت تریک شد عنوان کرده پرتغال باید به داشتن چنین بازیکنی افتخار کند.

په په به خبرنگاران گفت:«درخشش رونالدو برای من چیز جدیدی نیست. تیم نمایش فوق العاده ای داشت و بنظر من خیلی مهم است که رونالدو در زمین کاملا فروتن است و تمام تلاش خودش را برای موفقیت تیم ملی کشورش می کند. ما از عملکرد کریستیانو و دیگر بازیکنان کاملا خوشحال هستیم. ما تنها یک هدف داریم و آن افتخارآفرینی با پیراهن پرتغال است. رونالدو از بازی برای پرتغال لذت می برد و در هر بازی با اعتماد بنفس بالایی به میدان می رود. داشتن بازیکنی چون کریستیانو رونالدو یک امتیاز بزرگ برای پرتغال محسوب می شود.»

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال هم درباره درخشش کریستیانو رونالدو هم به خبرنگاران گفت:«ما به نمایش های درخشان رونالدو عادت داریم. امیدوارم او و دیگر بازیکنان برای بازی با مراکش آماده باشند و یک نمایش خوب دیگر از خودشان ارائه دهند. پرتغال با رونالدو قهرمان اروپا شد چون نقش کاپیتان در تیم بسیار مهم است اما من هیچ وقت ندیدم که یک بازیکن به تنهایی بتواند برنده یک بازی شود. مهم است که به تیم مراکش احترام بگذاریم. باید روی این بازی و کسب ۳ امتیاز تمرکز کنیم. مراکش تیمی سازماندهی شده است و یکی از بهترین تیم های آفریقا محسوب می شود.»

تیم پرتغال که با یک امتیاز پایین تر از ایران در رده دوم گروه دوم رقابت های جام جهانی قرار گرفته، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز به مصاف مراکش می رود. این تیم روز ۴ تیرماه در دور پایانی مرحله گروهی باید با شاگردان کارلوس کی روش بازی کند.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه