تمسخر تسلا سایبرتراک ادامه دارد؛ نوبت به شرکت لگو رسید

۱۱ آذر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
تمسخر تسلا سایبرتراک توسط لگو

با وجود این که حدود یک هفته از زمان معرفی تسلا سایبرتراک سپری شده، این خودرو کماکان در کانون توجه رسانه‌های خودرویی قرار دارد. دلیل این مساله را می‌توان به اتفاقات رخ داده در مراسم رونمایی و البته طراحی عجیب و غریب سایبرتراک نسبت داد. از دید بسیاری از کارشناسان و علاقه‌مندان، اولین پیکاپ تسلا طراحی ابتدایی و حتی زشتی داشته و از لحاظ نمای ظاهری حرفی برای گفتن در برابر رقبا ندارد، هر چند شاید از لحاظ قابلیت‌ها و کاربردها اوضاع کاملا متفاوت باشد.

تسلا سایبرتراک

ایلان ماسک ادعا می‌کند سایبرتراک تعریفی جدید از یک پیکاپ پیشرفته را ارایه ‌نموده و خودرویی است که از ساختاری نابودنشدنی سود می‌برد. اما ظاهرا این ادعا چندان مورد قبول کاربران شبکه‌های اجتماعی واقع نشده، زیرا آنها با دستکاری تصاویر یا مقایسه‌ی سایبرتراک با اشکال هندسی ساده، به تمسخر این پیکاپ پرداخته‌اند. جالب این که شرکت لگو نیز به این دسته پیوسته و با انتشار عکسی در حساب فیسبوک و اینستاگرام خود، غیر مستقیم به تسلا تاخته است!

تمسخر تسلا سایبرتراک

این عکس که تصاویر تبلیغاتی تسلا سایبرتراک را در ذهن تداعی می‌کند، یکی از آجرهای معروف لگو را روی چهار چرخ پلاستیکی نشان می‌دهد. اما جالب‌تر از این، عبارتی است که لگو در بخش توضیح پست خود آورده و گفته:

“این تکامل پیکاپ است، تضمین می‌کنیم که در برابر ضربه نمی‌شکند.”

تمسخر تسلا سایبرتراک

اگر پیگیر خبرهای مربوط به تسلا سایبرتراک بوده باشید، حتما می‌دانید که شکستن شیشه‌های این خودرو در برابر پرتاب توپ فلزی کوچک سر و صدای زیادی بر پا کرده است. در بخشی از مراسم رونمایی ایلان ماسک و مدیر دپارتمان طراحی تسلا یعنی آقای فرانز ون هولژاسن (Franz von Holzhausen) قصد داشتند با پرتاب توپ فلزی به سمت شیشه، مقاومت بالای آن را به حاضرین در سالن نشان دهند. اما این بخش از مراسم طبق پیش‌بینی‌های قبلی پیش نرفته و خرد شدن شیشه‌ها سبب بهت و حیرت ماسک و خبرنگاران شد. پس از این ماجرا سایبرتراک به یکی از سوژه‌های داغ تبدیل شده و از کاربران عادی گرفته تا شرکت‌های بزرگ، همه به نوعی از آن انتقاد می‌کنند.

بیشتر بخوانید:
ایلان ماسک از پیش‌فروش ۲۵۰ هزار دستگاه تسلا سایبرتراک خبر داد

علاوه بر لگو، کمپانی آلمانی ب‌ام‌و نیز اخیرا با انتشار پستی در توئیتر به صورت غیر مستقیم تسلا سایبرتراک را مسخره کرده است. در این پست باواریایی‌ها عکسی از نسخه ضدگلوله X5 را به نمایش گذاشته و در توضیح آن به مقاومت بالای شیشه‌ها در برابر شلیک گلوله و البته خرد نشدن آنها در صورت برخورد توپ فلزی اشاره کرده‌اند.

تمسخر تسلا سایبرتراک توسط ب ام و

شایان ذکر است انتقادات از تسلا و جبهه‌گیری در برابر آن چندان هم بی‌راه نیست، زیرا ایلان ماسک به ادعاهای بعضا مبالغه‌آمیز شهرت پیدا کرده و هر بار که قرار است محصولی جدید از تسلا معرفی کند، به طور جدی به رقبای بنزینی می‌تازد. در مراسم رونمایی از سایبرتراک نیز، آقای ماسک فورد F-150 را هدف حملات مستقیم خود قرار داد.

منبع: mashable

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. بنیامین

    مطمئنم همین کسایی که دارن مسخره میکنن، ماشین تو جاده ببینن، میخ کوب میشن! فعلا که سقف آرزوهای ما تو ایران حداکثر آمیکو آسنا است. با اون انجین مسخره ش

  2. هخامنش سعیدی

    زیبا ک نیست
    اما برای خنده خوبه

  3. ابي

    خدایش هیچ جذابیتی نداره و بیشتر شبیه روبات ( تارس)توی فیلم بین کهکشانی ???? امیدوارم توانایی هاش بهتر از زیبایی ظاهریش باشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه