توضیح فیفا درباره صندلی های خالی بازی های جام جهانی ۲۰۱۸

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جام جهانی 2018

فدراسیون بین المللی فوتبال درباره تعداد زیاد صندلی های خالی بازی های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه توضیح داده است.

خالی بودن بیش از ۵ هزار صندلی بازی تیم های اروگوئه و مصر در روز دوم جام جهانی ۲۰۱۸ در حالی که ۳۲ هزار بلیط برای این بازی که در ورزشگاه ۳۳ هزار نفری برگزار می شد به فروش رفته بود باعث تعجب بسیاری از بینندگان بازی و همچنین مقامات برگزاری بازی ها شد. فیفا پس از این اتفاق بلافاصله اعلام کرد درباره علت این اتفاق تحقیق خواهد کرد.

سخنگوی فیفا در این مورد گفته:«ما می توانیم تایید کنیم که تعداد زیاد صندلی های خالی بازی تیم های اروگوئه و مصر تنها به دلیل حضور نیافتن افراد دارای بلیط بوده و دلیل دیگری وجود نداشته است. پس از تحقیقات ما مشخص شد تعداد ۳۲۲۷۸ بلیط برای این بازی به فروش رفته بوده و هیچ مشکلی در زمینه بلیط فروشی برای این بازی وجود نداشته و در روز بازی هم مشکلی برای ورود تماشاگران به ورزشگاه گزارش نشده است.»

عده زیادی بابت وقوع این اتفاق از فیفا بابت اختصاص تعداد زیاد بلیط به حامیان مالی و مقامات انتقاد کرده اند. پس از پیروزی ۵-۰ تیم روسیه مقابل عربستان سعودی در بازی افتتاحیه جام بیست و یکم، تعداد زیاد صندلی های خالی بازی دوم جام باعث شگفتی افراد بسیاری شد. به چشم خوردن صندلی های خالی در قسمت هایی که قیمت بلیط ها گران بوده در بازی های روز شنبه این رقابت ها نشان می دهد که صندلی های خالی در بازی تیم های اروگوئه و مصر تنها یک اتفاق نبوده و جام جهانی روسیه ممکن است با مشکلی در این مورد مواجه باشد.

ورزشگاه اکاترینبورگ که میزبان دیدار تیم های اروگوئه و مصر از گروه اول رقابت ها بود، در دومین بازی خود روز پنج شنبه میزبان دیدار تیم های فرانسه و پرو خواهد بود.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه