تولید آیفون x هنوز شروع هم نشده است

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همانطور که احتمالا بسیاری از کاربران تا به امروز خبردار شده‌اند آیفون X شرکت اپل تا روز سوم نوامبر (جمعه ۱۲ آبان) به بازار عرضه نمی‌شود.  این تاریخ یعنی آیفون X دقیقا ۶ هفته دیگر به دست کاربران می‌رسد. طبق وعده اپل آیفون‌های ۸ و ۸ پلاس از همین امروز جمعه ۳۱ شهریور عرضه جهانی خواهند شد و آیفون X هفته‌ها بعد از این دو مدل به دست کاربران می‌رسد. این در حالی است که امکان پیش‌‎خرید آیفون X  هم از روز جمعه پنجم آبان آغاز می‌شود. البته این را هم اضافه کنیم که همه این تاریخ‌ها به شرطی دقیق خواهند بود که اپل به تاریخ‌های اعلام شده توسط خود وفادار باشد.

در واقع یک خبر جدید باعث شده بعضی از کارشناسان به صحت این تاریخ‌ها شک کنند. طبق آنچه تحلیلگر شرکت Raymond James که در حوزه‌های مالی فعال است اعلام کرده اپل هنوز تولید آیفون‌های گران‌قیمت X خود را شروع هم نکرده.

این تحلیلگر معتقد است اخیرا تولید آیفون X با تاخیر بیشتری مواجه شده و ظاهرا طی اطلاعاتی که از مهره‌های کلیدی چرخه تامین اپل جمع‌آوری شده به نظر می‌رسد تولید این آیفون خاص به فصل مالی اول اپل (فصل چهارم سال ۲۰۱۶ از اکتبر تا دسامبر) منتقل شده است.

عرضه با تاخیر آیفون X باعث شده بود بعضی از کاربران دست نگه دارند و آیفون‌های ۸ و ۸ پلاس را سفارش ندهند. حال اگر کاملا مشخص شود که آیفون X باز هم دیرتر از آنچه فکر می‌کردیم به بازار خواهد آمد احتمالا بخش قابل‌توجهی از مخاطبان اپل از خیر خرید آیفون ۱۰ گران قیمت می‌گذرند و از بین آیفون‌های ۸ و ۸ پلاس گوشی مورد علاقه‌شان را انتخاب می‌کنند.

به هر حال مدتی است که تولید آیفون X نسبت به آنچه پیش‌بینی می‌شد عقب افتاده است. چند ماه پیش در اوایل تابستان پیش‌بینی می‌شد دو ماه زودتر از آنچه حال پیش‌بینی می‌کنیم شاهد ورود آیفون X به بازار باشیم. ماه پیش هم انتظارات دیگری درباره تاریخ عرضه این مدل مطرح شده بود که جدیدترین اطلاعات، آن داده‌ها را هم زیر سوال می‌برند. به این شکل احتمالا تاریخ عرضه دقیق آیفون جدید شرکت اپل که به مناسبت دهمین سالگرد تولید آیفون معرفی شده است هنوز در ابهام باقی مانده است.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar سهیل

    مگه تا بحال به اعداد و ارقام و تاریخهاش وفادار نبوده که اینبارم نباشه,یکی از قدرتهای کمپانی اپل که باعث بزرگتر شدنش بشه همین وفای به عهدشه و مثل خیلی لز برندای دیگه نیست که قولهای آبدوخیاری بده….

    دیگه هر کودک خردسالیم میدونه دلیل فاصله بین عرضه آیفون ۸ با X چیه!به این دلیله که اگه با هم و یا با فاصله کمی عرضه میشد خیلی از کسایی که آیفون ۸ خریدن دیگه نمیخریدن و X رو میگرفتن چون با شیوه کانترکتی توی کشورهای دیگه با ماهی ۴۴ دلار میشه X داشت,پس اینا همش حرف……..

    هیچگونه ابهامیم نیست شما بهتر نگران تحویل نوت ۸ باشید ما نگران تحویل آیفون X نیستیم 😉

    راستی اگه این Phone Arena نبود دیگه پست از کجا میاوردین بزارید , تازه بعضی وقتها تحریفشم میکنید

  2. Avatar Amir

    البته این کار اپل میتونه یه استراتژیک باشه
    به این صورت که اول میاد ایفون ۸ را در بازار عرضه میکنه و اکثر افرادی که منتظر X بودن قید خریدش را میزنند و به سراغ ایفون۸ میروند .
    وقتی بعد از ۲ ماه تب خرید ایفون ۸ پایین می اید اپل ایفون X را به بازار عرضه می کند و کسانی که دنبال گوشی عالی هستند و همچنین کسانی که ایفون۸ خریده بودند هم ترغیب می شوند و سعی میکنند ایفون x را بخرند

  3. Avatar مهدی

    اخه ایفون چی داره که انقدر باید صبر کرد و هزینه داد؟؟؟
    چه فناری خاص و جدیدی وجود داره تو ایفون ه تو گوشی های ارزان قیمت هواوی، سونی، سامسونگ و … وجود نداره؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه