تولید گلکسی S8 گران‌تر از گوشی‌های قبلی سامسونگ از آب درمی‌آید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

وقتی تولیدکننده‌های گوشی‌های هوشمند تصمیم می‌گیرند از تکنولوژی‌های رده‌بالاتر و پیشرفته‌تری در گوشی‌هاشان استفاده کنند هم‌زمان باعث افزایش قیمت تولید این گوشی‌ها می‌شوند. البته این موضوع می‌تواند برای بعضی از سازنده‌ها یک مشکل هم در نظر گرفته شود چون با افزایش قیمت گوشی بخشی از مشتریان احتمالی آن هم از دست می‌روند.

حال شرکت سامسونگ با مساله‌ای مشابه روبرو شده. براساس آخرین گزارش‌ها از کشور چین، شرکت سامسونگ مجبور است برای تولید سامسونگ گلکسی S8 از سایر گوشی‌های سری گلگسی S بیشتر هزینه کند. ظاهرا این موضوع به دلیل حافظه ۲۵۶ گیگابایتی است که در تعدادی از این گوشی‌ها به کار خواهد رفت.

براساس تخمین‌های فعلی ساخت این گوشی ۲۸ درصد هزینه بیشتر خواهد داشت. البته خبر خوب این است که هنوز لازم نیست نگران افزایش قیمت احتمالی گوشی‌های گلکسی S8 باشید چون این شرکت قصد دارد تمام تلاشش را بکند تا با تنظیم قیمت کاری کند این گوشی تفاوت قیمت قابل توجهی با نسل قبل نداشته باشد. این به آن معناست که سامسونگ مجبور است تا حدی حاشیه سودش را کاهش دهد اما هم‌زمان با این کار می‌تواند تاثیر منفی مشکلات پیش آمده برای نوت ۷ را هم کاهش دهد. چون روشن است که پس از مشکلات نوت ۷، یک گلکسی S8 گران‌قیمت نمی‌تواند به شرکت سامسونگ کمک چندانی بکند.

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1



برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Next is Now

    روز به روز دارم امیدوارتر میشم به این سوپر گوشی

  2. سان.

    یعنی از ایفون هم گرون!

  3. رضا

    به نظر من لازم نیست سامی اینقدر به محصولش اب و تاب بده…
    لطفا یک محصولی تولید کن که من مصرف کننده نترسم که در اثر استفاده از این محصول، بلایی سرم بیاد….
    واقعا سامی داره نا امید میکنه طرفداراشو…

    1. سینا

      اگه میخوای بلایی سرت نیاد میتونی نوکیا ۱۱۰۰ بخری

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما