تویوتا شرکتی جدید برای توسعه‌ی خودروهای خودران تاسیس می‌کند

۱۳ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت تویوتا خبر داده است که می‌خواهد تمرکز بیشتری روی خودروهای بدون راننده داشته باشد و در همین راستا، یک شرکت جدید برای توسعه‌ی این تکنولوژی تاسیس خواهد کرد. شرکت جدید تویوتا Toyota Research Institute Advanced Development یا به اختصار TRI-AD نام گرفته است.

این شرکت با ادغام نرم‌افزاری که موسسه‌ی تحقیقاتی تویوتا تا به امروز توسعه داده بود و نرم‌افزار خود، به ساخت خودرویی کاملا خودران کمک خواهد کرد.

تویوتا با همکاری دو شرکت Aisin Seiki و Denso قرار است سرمایه‌ای ۲.۸ میلیارد دلاری را وارد شرکت TRI-AD و نزدیک به ۱۰۰۰ کارمند برای این شرکت جذب کند. هدف اصلی شرکت TRI-AD ساخت نرم‌افزارهایی برای راه انداختن کامل خودروهای بدون راننده است.

برای اولین بار نیست که تویوتا وارد حوزه‌ی خودروهای بدون راننده می‌شود. این شرکت موسسه‌ی تحقیقاتی تویوتا را در سال ۲۰۱۵ در ایالات متحده تاسیس کرده و ۱ میلیارد دلار سرمایه به آن تزریق کرده بود. تویوتا در این شرکت روی هوش مصنوعی و خودروهای خودران تحقیق کرده است و حتی یکی از محققان ارشا دارپا را در این شرکت قرار داده است.

شرکت TRI-AD در توکیو مستقر خواهد شد. این شرکت با ادغام نرم‌افزاری که موسسه‌ی تحقیقاتی تویوتا تا به امروز توسعه داده بود و نرم‌افزار خود، به ساخت خودرویی کاملا خودران کمک خواهد کرد.

موسسه‌ی تحقیقاتی تویوتا تا به امروز توسعه داده بود و نرم‌افزار خود، به ساخت خودرویی کاملا خودران کمک خواهد کرد.

منبع: The Verge


برای عضویت در خبرنامه دیجی‌کالا مگ نام و ایمیل خود را وارد کنید.

    برچسب‌ها :
    دیدگاه شما

    ۴ دیدگاه
    1. خشایار شاهسون خشایار شاهسون

      دوستان،
      لکسوس مشخصا زیر مجموعه تویوتاست. تویوتا هم درنظر داره سیستم خودرانش رو با آوردن تو محصولات لوکس و بالارده مثل مدلهای آینده خودروهای لکسوس شروع کنه.
      بنابراین عکس خبر هیچ مشکلی نداره.

    2. Avatar behzad

      عکس لکسوس تیتر تویوتا !

    3. Avatar احد

      عکس ماشین لکسوس هست ولی نوشتین تویوتا

    4. Avatar امیر

      عکس اول صفحه درباره تویوتا عکس لکسوس هستش لطفا درست کنید

    loading...
    بازدیدهای اخیر
    بر اساس بازدیدهای اخیر شما
    تاریخچه بازدیدها
    مشاهده همه