توییتر محدودیت کاراکتر نام‌های کاربری را کاهش داد

۲۱ آبان ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

توییتر اعلام کرده محدودیت کاراکتر نام‌های کاربری را کاهش داده و از این پس کاربران می‌توانند نام‌های کاربری انتخاب کنند که حداکثر از ۵۰ کاراکتر تشکیل شده باشند.

سال‌ها است که شبکه اجتماعی توییتر با محدودیت‌های خاص خود در زمینه تعداد کاراکتر هر توییت شناخته می‌شود. این محدودیت‌ها از نظر بعضی کاربران این شبکه را به محیط جذاب‌تری برای ابراز نظرهای کوتاه تبدیل می‌کرد و از نظر برخی دیگر صرفا محدودیتی بود که امکان بیان جامع و کامل نظر را از کاربر می‎گرفت.

به نظر می‌رسد تغییرات جدید توییتر در راستای آسان‌تر ساختن شیوه‌های بیان هویت و نظرات کاربران صورت می‌گیرد گرچه بعضی از کاربران معتقدند هسته مرکزی توییتر همین محدودیت‌ها است و نباید آن‌ها را تغییر داد
.

توییتر از مدتی پیش مجموعه‌ تغییراتی را در همین زمینه آغاز کرده است. این شبکه اجتماعی مدتی پیش به بعضی از کاربران اجازه داد به جای ۱۴۰ کاراکتر، در قالب ۲۸۰ کاراکتر توییت کنند و سپس این امکان که در اختیار برخی کاربران قرار گرفته بود را عمومی کرد. اما سوای تعداد کاراکترهای یک توییت، توییتر مدتی پیش تغییراتی در محدودیت کاراکتر مربوط به نام کاربری افراد هم پدید آورد. پیشتر نام کاربری فرد توییت‌کننده تعدادی از کاراکترهای توییت را به خود اختصاص می‌داد اما با تغییراتی شاهد این بودیم که نام کاربری بخشی از توییت به حساب نیاید. حال در آخرین و جدیدترین تغییرات این شبکه‌اجتماعی، توییتر اعلام کرده محدودیت تعداد کاراکتر خود نام‌های کاربری هم تغییر کرده و افراد پس از این می‌توانند نام کاربری خود را تا ۵۰ کاراکتر طولانی‌تر کنند. این امکان جدید به بعضی از کاربران امکان می‌دهد که نام‌های میانی دلخواه را به اسم و فامیل یا نام کاربری خاص فعلی خود بیفزایند.

به نظر می‌رسد تغییرات جدید توییتر در راستای آسان‌تر ساختن شیوه‌های بیان هویت و نظرات کاربران صورت می‌گیرد گرچه بعضی از کاربران معتقدند هسته مرکزی توییتر همین محدودیت‌ها است و نباید آن‌ها را تغییر داد.

منبع: Ubergizmo


برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar رضا

    توییتر داشت بازی رو میباخت و ریزش کاربر داشت ولی این کارش احمقانه بود! یکی نیست بهش بگه تو داری به اینستاگرام میبازی چیکار تعداد کارکتر داری خو!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه