تیزر تبلیغاتی Call of Duty: Black Ops III را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

کمتر از یک هفته تا عرضه‌ی جدیدترین شماره از مجموعه بازی‌های «ندای وظیفه» (Call of Duty) باقی مانده و شرکت اکتیویژن، سازنده‌ی این مجموعه بازی‌ها، تریلر تبلیغاتی جدیدی از آن منتشر کرده است.

این تریلر جدید که روند بازی «عملیات سری ۳» را نشان نمی‌دهد و ساختاری فیلمی دارد، با شرکت «مایکل بی جردن»، «مارشون لینچ» ساخته شده است. مارشون لینچ که یک بازیکن فوتبال است، در بخش داستانی بازی هم به عنوان یک بازیگر ایفای نقش کرده است.

سخه‌های ایکس‌باکس۳۶۰ و پلی‌استیشن۳ عملیات سری ۳ بخش داستانی نخواهد داشت.

مثل دیگر تریلرهایی که تا به امروز از بازی‌های مجموعه‌ی «عملیات سری» منتشر شده‌اند، آهنگی از گروه Rolling Stones این تریلر جدید را همراهی می‌کند.

سال گذشته، شرکت اکتیویژن برای ساخت تریلر تبلیغاتی «جنگاوری پیشرفته» از «تیلور کیتچ» و «امیلی راجکوسکی» که به ترتیب در فیلم‌های John Carter و Gone Girl بازی کرده بودند استفاده کرده بود.

«مایکل بی جردن» هم که در تریلر امسال داستان بازی‌کننده‌ای را تعریف می‌کند، تا به حال در فیلم Fantastic Four و هم‌چنین بازی «چرخ‌های جنگ ۳» (Gears of War 3) بازی کرده است.

«ندای وظیفه: عملیات سری ۳» (Call of Duty: Black Ops 3) قرار است در روز ششم نوامبر (۱۵ آبان) روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود. نسخه‌های ایکس‌باکس۳۶۰ و پلی‌استیشن۳ این بازی هم که در همین روز عرضه می‌شوند، بخش داستانی نخواهند داشت.

می‌توانید در ادامه تریلر جدید را ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: GameSpot

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar امید

    شوخی نکن داداش !!!
    یعنی این تریلر بازی کال آف بود ؟!
    محیط و کاراکتر ها خیلــــــــــــــــــــــــی طبیعی هستند !!
    اصن اینا انسان واقعی بودند !!!!
    خدا به خیر بگذرونه !! در آینده بازی ساخته میشه که انگار کاراکتر های بازی کنار دستت نشستن !!

    اگر واقعا این کیفیت را داشته باشه ، مسلما به سخت افزار بسیار قوی نیاز هست تا به این کیفیت دست پیدا کنیم ….

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه