تیزر جدید شیائومی؛ احتمالا باید منتظر Mi 5c باشیم

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

شیائومی مرتب در حال معرفی گوشی‌های جدید است. همین چندوقت پیش بود که گوشی‌های شیائومی Mi 5s و Mi 5s پلاس را دیدیم و حالا هم که می‌دانیم حدود یک ماه آینده باید منتظر Mi Note 2 باشیم. اما به جز این اخبار می‌گویند شیائومی گوشی جدید دیگری را هم با اسم رمز Meri در راه دارد. به نظر می‌رسد که این گوشی همان شیائومی Mi 5c باشد.

این‌طور به نظر می‌رسد که با یک گوشی اندکی ضعیف‌تر از Mi 5s روبه‌رو خواهیم شد.

با توجه به مشخصات این گوشی که بدنه‌ا‌ی تمام‌فلزی دارد، این‌طور به نظر می‌رسد که با یک گوشی اندکی ضعیف‌تر از Mi 5s روبه‌رو خواهیم شد. نمایشگر ۵.۵ اینچی با شیشه‌ی ۲.۵ بعدی و تراشه‌ی هشت هسته‌ای مدیاتک با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز اولین مشخصاتی هستند که از گوشی در دست معرفی شیائومی می‌دانیم. این گوشی با MIUI 8.6.9.6 کار می‌کند که بر پایه‌ی اندروید ۶.۰ است. Meri یا همان شیائومی Mi 5c با قیمت‌هایی در حدود ۱۸۰ تا ۲۳۰ دلار عرضه خواهد شد.

در این‌جا عکس‌هایی از شیائومی Mi 5c می‌بینیم. در میان این تصاویر تیزری که توسط خود شیائومی هم منتشر شده، دیده می‌شود. در قسمت پایین این تیزر، سال ۲۰۱۶ به چشم می‌خورد که طبعا به معنی معرفی تا قبل از رسیدن زمستان امسال است. همچنین در پشت بدنه‌ی گوشی یک نمایشگر باریک با جوهر الکتریکی به‌صورت عمودی وجود دارد که احتمالا برای اعلان‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. ارمان

    بله خواهد امدو دیجی کالا هنوز mi5رو موجود نکرده!!!!!!!!!!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه