تیزر ویدیویی HTC برای گوشی‌های در دست معرفی‌اش

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

در کنار گوشی‌های هوشمند جدیدی که در چند روز اخیر در نمایشگاه IFA 2016 معرفی شدند و البته گوشی‌هایی که در هفته‌ی پیشِ رو معرفی خواهند شد، HTC می‌خواهد به ما یادآوری کند این شرکت هم یک گوشی جدید (درواقع بهتر است بگوییم یک گوشی «دیگر» در کنار One A9s) در دست معرفی دارد که تا دو هفته‌ی دیگر آن را خواهیم شناخت.

به‌دنبال انتشار تیزر ویدیویی که HTC اخیرا منتشر کرده و در آن به‌وضوح از ویژگی‌های شایعه‌شده برای گوشی Desire 10 Pro حرف می‌زند، امروز هم این شرکت یک تیزر ویدیویی دیگر (و این‌بار مبهم‌تر) منتشر کرده است. در این ویدیوی جدید به نظر می‌رسد دوربین پشت Desire 10 Pro نمایش داده می‌شود البته نمی‌توان این حرف را با اطمینان گفت. ضمن این‌که درباره‌ی معنی بقیه‌ی جزییات از جمله عدد ۱۵۰ هیچ‌چیز نمی‌دانیم.

Desire 10 Pro یک گوشی رده‌بالاست که با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ کار می‌کند و مجهز به حسگر اثر انگشت است.

طبق شایعات Desire 10 Pro یک گوشی رده‌بالاست که با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ کار می‌کند. این گوشی نمایشگری ۵.۱ اینچی با دقت‌تصویر Quad HD یعنی ۲۵۶۰ × ۱۴۴۰ پیکسل دارد. حسگر اثر انگشت در پشت بدنه، ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی از جمله ویژگی‌هایی است که درمورد این گوشی در رسانه‌ها نقل شده است. همچنین گفته شده دوربین پشت این گوشی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی‌اش ۵ مگاپیکسلی است.

HTC برای مراسم رونمایی دو هفته‌ی آینده‌اش یک صفحه‌ی وب هم راه‌اندازی کرده که البته به‌جز دو ویدیویی که درباره‌اش گفتیم، اطلاعات چندانی از این سایت دست نمی‌آید. نکته‌ی دیگر این‌که ظاهرا در کنار Desire 10 Pro مدل دیگری با نام Desire 10 Lifestyle هم معرفی خواهد شد و برای همه‌ی این اتفاقات باید تا ۳۰ شهریور منتظر باشیم.

با دیجی‌کالا مگ همراه باشید و هردو تیزر را ببینید.

منبع: Phone Arena

Birthday_Footer

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. فرشاد

    دیجی جان خیلی بده که هنوز بعد دوروز از معرفی دیزایر ۱۰ هیچ مقاله ای ننوشتی براش

  2. معین

    واقعا تیزر بود ؟؟ من یه عطسه کردم چشمام بسته شد دیدم تموم شده

  3. Mohamma:D

    به نظرم این تیزر برای ی طرفدار اچ تی سی خیلی جذاب هست. برای من که خیلی جالب بود و واقعا هیجان بیشتری برای دیدن گوشی جدید این شرکت حرفه ای پیدا کردم.

  4. فرشاد

    ۱۵۰ مگا پیکسل

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه