تیزر جدید مرسدس‌بنز X-Class را ببینید

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پاییز پارسال بود که مرسدس‌بنز از کانسپتی به اسم X-Class  رونمایی کرد. این کانسپت یک پیکاپ یا راحت‌تر بگوییم، یک وانت بزرگ بود. حالا شرکت مرسدس‌بنز تیزری از این محصول جدید منتشر کرده که در ادامه می‌بینیم:

پیش از این هم تصاویر جاسوسی زیادی از این محصول مرسدس‌بنز منتشر شد. پیکاپی که در آن ابتدا بین نام‌های GLT و X-Class تردید وجود داشت که پس از اعلام رسمی مرسدس‌بنز متوجه شدیم که نام قطعی این سری خودروساز X-Class است. بعدها هم متوجه شدیم که پیکاپ جدید مرسدس‌بنز روی پلت‌فرم نیسان NP300 Navara که بعضا با اسم رنو Alaskan هم در بازار عرضه و شناخته شده، سوار شده است.

تصویر جاسوسی پیکاپ اکس کلاس مرسدس بنز

پلتفرم هر دو وانت یعنی نیسان ناوارا و رنو آلاسکان در اسپانیا تولید می‌شود. حالا قرار است پلت‌فرم مدل جدید مرسدس‌بنز یعنی پیکاپ X-Class هم روی همین خط تولید برود و بجز اسپانیا، در آرژانتین هم ساخته شود. این خودرو قرار است در ابتدا به بازار کشورهای اروپایی، آمریکای جنوبی و استرالیا عرضه شود.

در مورد مشخصات این پیکاپ گفته شده که مرسدس‌بنز احتمالا از پیشرانه‌ ۶ سیلندر خورجینی دیزل برای آن استفاده می‌کند. انتقال نیرو در این پیکاپ به تمام چرخ‌ها توزیع می‌شود. این پیکاپ قابلیت‌های آفرودی زیادی دارد و در شرایط‌های سخت آب‌وهوایی و جاده‌ای می‌تواند مقاومت بالایی از خود نشان دهد. در سایت رسمی مرسدس‌بنز نوشته شده که این پیکاپ ظرفیت ۱.۱ تن بار و حمل ۳.۵ تن وزن بارکش را دارد. در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از پیکاپ اکس‌کلاس مرسدس‌بنز را ببینید.

منبع: MotorAuthority

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه