تیم فراری قهرمان گرندپری مجارستان شد

۵ بهمن ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

یازدهمین مرحله از مسابقات فصل جاری فرمول یک در مجارستان برگزار شد. در این گرندپری، دو راننده از تیم فراری توانستند با کسب مقام‌های اول و دوم، ناکامی گرندپری‌های پیش را جبران کند. تیم مرسدس هم در جایگاه بعدی قرار بگیرد. ابتدا به جدول رده‌بندی گرندپری مجارستان نگاهی بیاندازیم.

همان‌طور که در جدول می‌بینید، سباستین فتل با ثبت زمان یک ساعت و ۳۹ دقیقه و ۴۶ ثانیه و ۷۱۳ هزارم ثانیه مقام اول را کسب کرد. کیمی رایکنن پس از هم‌تیمی خود، با اختلاف زمانی کم‌تر از ۱ ثانیه در جایگاه دوم و دو راننده‌ی تیم مرسدس با اختلاف زمانی حدود ۱۲ ثانیه در جایگاه‌های سوم و چهارم قرار گرفتند. در ادامه می‌توانید کلیپی نسبتا کوتاه از گرندپری مجارستان ۲۰۱۷ را ببینید.

با نتایجی که در مرحله تعیین خط به دست آمد، فتل، رایکنن، بوتاس و هیملتون به ترتیب در جایگاه‌های اول تا چهارم، استارت مسابقه‌ را زدند. فرناندو آلونسو از تیم مک‌لارن فرمول یک توانست در دور شصت و نهم با ثبت زمان یک دقیقه و ۲۰ ثانیه و ۱۸۲ هزارم ثانیه و با میانگین سرعت ۱۹۶.۶۹۷ کیلومتر بر ساعت، رکورد سریع‌ترین دور گرندپری دیروز را به نام خود ثبت کند. نکته‌ی جالب مشکلات تیم مک‌لارن با پیشرانه‌های هوندا است ولی با این وجود شاهد رکورد سرعت از این تیم بودیم. آلونسو در گرندپری مجارستان مقام ششم را کسب کرد.

هم‌اکنون تیم مرسدس، فراری و ردبول به ترتیب با ۳۵۷ ، ۳۱۸ و ۱۸۴ امتیاز در جایگاه‌های اول تا سوم بهترین تیم‌های فصل جاری قرار دارند. از آن طرف در رده‌بندی بهترین راننده‌های فصل تا گرندپری مجارستان، سباستین فتل از تیم فراری، لوییس همیلتون و والتری بوتاس به ترتیب با ۲۰۲، ۱۸۹ و ۱۶۹ امتیاز در جایگاه اول تا سوم قرار دارند.

مرحله بعدی مسابقات در تاریخ ۳ شهریور در بلژیک برگزار می‌شود. به نظر شما با گذشت نیم فصل اول ۲۰۱۷ چه تیمی شانس بیشتری برای قهرمانی امسال دارد، مرسدس یا فراری؟

منبع: Formula ۱
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه