جام ملت‌های اروپا را از طریق این ۵ اپلیکیشن دنبال کنید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

بسیاری از نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند فوتبال یکی از محبوب‌ترین ورزش‌های جهان است. حال مهم‌ترین واقعه این روزهای جهان فوتبال در راه است. بازی‌های جام ملت‌های اروپا سال ۲۰۱۶ که از فردا شب در کشور فرانسه با بازی بین دو تیم فرانسه و رومانی آغاز می‌شود.

شاید موفق نشوید تمام بازی‌ها را ببینید یا نیاز به اطلاعات بیشتر درباره حواشی این رقابت‌ها داشته باشید. در ادامه این نوشته بهترین اپلیکیشن‌هایی که می‌توانید از طریق آن‌ها این مسابقات را دنبال کنید معرفی شده‌اند.

۱. Onefootball

اپلیکیشن Onefootball یکی از جامع‌ترین اپ‌های فوتبالی موجود است. پوشش زنده مسابقات، نتایج، آخرین اخبار، پروفایل بازیکنان، تحلیل و پیش‌بینی‌ها همه از مواردی هستند که می‌توانید در این اپ پیدا کنید.

Onefootball-adidas--amp-EURO-2016

 

Label_Downlaod Label_Downlaod2

۲. UEFA EURO 2016

این اپ، اپلیکیشن رسمی مسابقات جام ملت‌های اروپا است که یوفا مدیریت‌اش را برعهده دارد. مثل یک مغازه که همه اجناسی که لازم داشته باشید را با هم در اختیارتان قرار می‌دهد. اخبار تیم‌ها، بازیکنان، مسابقات، تاریخ بازی‌ها و موارد دیگر. همچنین در این اپ می‌توانید یک تیم را انتخاب کنید و با اخبار ویژه آن تیم اپ را برای خودتان شخصی‌سازی کنید.

22

 

Label_Downlaod Label_Downlaod2

۳. TheScore

احتمالا TheScore یکی از مشهورترین اپ‌هایی است که نتایج مسابقات ورزشی را پوشش می‌دهند. اگر از طرفداران این اپ هستید می‌توانید کل رقابت‌های جام ملت‌های اروپا را هم از طریق همین اپ دنبال کنید و نیازی به توضیح نیست که نتایج، اخبار مربوط به بازیکنان و تیم‌ها، آخرین تفسیرها و وقایع رخ داده را می‌توانید از طریق این اپ در اختیار بگیرید.

JamesA-812x420

 

 

Label_Downlaod Label_Downlaod2

۴. FotMob

شاید اپ FotMob را نشناسید ولی باید بدانید این اپ یکی از محبوب‌ترین اپ‌های فوتبالی است و بیش از ۱۰ میلیون نفر آن را نصب کرده‌اند. البته این استقبال بی‌دلیل هم نبوده، به‌روزرسانی بسیار سریع و زنده اخبار و نتایج این اپ به شکلی است که اگر آن را در گوشی‌تان داشته باشید قطعا هیچ بخشی از مسابقات را از دست نمی‌دهید.

Capture

 

Label_Downlaod Label_Downlaod2

۵. UEFA EURO 2016 Predictor

از طریق این اپ هم می‌توانید مسابقات جام ملت‌های اروپای امسال را پیش‌بینی کنید. البته نه فقط نتایج مسابقات که گل‌زنان، رتبه تیم‌ها و راه یافته‌ها به فینال، نیمه نهایی و یک چهارم نهایی را با این اپ پیش‌بینی می‌کنید. می‌توانید از طریق این اپ با دوستان‌تان هم در پیش‌بینی نتایج رقابت کنید و البته این را هم باید اضافه کرد که جوایزی برای‌ بهترین پیش‌بینی‌کننده‌ها در کار خواهد بود.

 

UEFA-EURO-2016-Predictor

Label_Downlaod Label_Downlaod2

منبع: PhoneArena

‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

E3_News

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Milad

    فقط fotmob بیشتر از دو سال که دارمش اگه اشتباه نکنم. واقعا عالیه
    به خصوص تو این آپدیت آخری که میتونید اطلاعتتون رو از طریق Gmail سیو هم بکنید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه