جانوران شگفت‌ انگیز ۲، جانی دپ را کنار همسر سابقش قرار داد

۹ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
جانوران شگفت انگیز جانی دپ

جهان جادوگرها بعد از پخش تریلر قسمت جدید «جانوران شگفت انگیز» (Fantastic beasts) با نام «جانوران شگفت‌انگیز: جرایم گریندلوالد» (Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald) وارد سالن کامیک کن شد تا درباره فیلم حرف بزنند.

بیشتر ستاره‌های فیلم از جمله جانی دپ که انتخاب او بخصوص بعد از ماجرای جدایی‌اش از امبر هرد سر و صدای زیادی به پا کرده بود در این جلسه حضور داشتند. زندگی خصوصی جانی دپ از جمله محکوم شدن او به خشونت خانگی باعث شد که ادامه حضور او در فرانشیز «جانوران شگفت‌انگیز» چنان جنجالی به پا کند که جی.کی.رولینگ خالق جهان جادوگری هری پاتر و جانوران شگفت‌انگیز دسامبر گذشته بیانیه‌ای در دفاع از جانی دپ برای حضور او در فیلم نوشت. کامیک کان اولین حضور جانی دپ در یک فضای عمومی بعد از انتشار مقاله جنجالی رولینگ‌استون درباره جزییات کاراکتر این ستاره مشکل‌دار بود.

البته جانی دپ در کل مراسم حضور نداشت. او قسمت پرسش و پاسخ را رد کرد و فقط در بخش معرفی فیلم با لباس همان کاراکتری که در فیلم دارد، حضور پیدا کرد و سخنرانی با همان لحن ترسناک کاراکترش انجام داد. اگر چه طرفداران فیلم نگرانی‌شان را قبل‌تر از حضور دپ در جلسه معرفی فیلم عنوان کرده بودند اما این بازیگر با تشویق‌های مکرر حضار روبه‌رو شد.

دپ که مثل کاراکترش در فیلم با لهجه انگلیسی حرف می‌زد و انگار در حال اجرا بود، گفت: «هدیه بزرگ تشویق‌های شما برای من نیست بلکه برای خودتان است. جادو فقط در روح‌های کمیابی شکوفه می‌کند. به کسانی این موهبت داده می‌شود که برای اهداف بزرگتر زندگی می‌کنند. ما چه جهانی برای همه نوع بشر می‌توانیم بسازم. مایی که برای حقیقت و آزادی زندگی می‌کنیم، زمانش رسیده که به پا خیزیم و جایگاه درست‌مان را در این جهان پیدا کنیم.»

در انتهای سخنرانی دپ چراغ‌ها نورشان کم شد و بعد خاموش شدند. دپ در تاریکی از نظرها محو شد و بخش معرفی فیلم با حضور او به پایان رسید.

ادی ردمین هم به عنوان ستاره فرانشیز در جلسه حضور داشت در حالی که عضو جدید گروه در نقش پروفسور دامبلدور یعنی جود لا او را همراهی می‌کرد.

در تریلر فیلم که چند ماه پیش منتشر شد طرفداران جهان هری پاتر نگاهی به هاگوارتز قبل از ورود هری پاتر به آن انداخته‌اند. تریلر طولانی‌تر فیلم حالا نگاه بهتری به داخل مدرسه می‌اندازد. سکانس ابتدایی میان دامبلدور و نیوت اسکاماندر جوان است. بقیه سکانس‌ها نشان می‌دهد که چطور پروفسور شاگرد قبلی‌اش را استخدام می‌کند تا تلاش کند گریندلوالد را شکست دهد در حالی که شخصیت شریر داستان از او می‌پرسد: «فکر می‌کنی دامبلدور برات مویه و زاری می‌کنه؟»

بیشترین سوالی که در جلسه پرسش و پاسخ از بازیگران شد این بود که در زندگی واقعی دوست دارند چه وردی برایشان کار می‌کرد. بامزه اینکه بیشترین جواب وردی بود برای اینکه مانع حرف زدن رییس‌جمهور دونالد ترامپ شود!

نکته جالب دیگر این جلسه این بود که همزمان امبر هرد، همسر سابق جانی دپ که تقریبا آبروی این ستاره را به باد داد همزمان برای معرفی فیلم «آکوامن» در همان ساختمان حضور داشت. این همزمانی در شبکه‌های اجتماعی و توییتر سر و صدای زیادی به پا کرد. امبر هرد موفق شده بود با شکست جانی دپ در دادگاه به جرم ضرب و شتم خانگی ۷ میلیون دلار او را جریمه کرد که البته این پول را بعدتر به یک صندوق خیریه داد. آنها سال ۲۰۱۶ جدایی‌شان را به صورت رسمی اعلام کردند. مردم در شبکه‌های اجتماعی از اینکه این دو نفر به فاصله کوتاهی از هم در کامیک کان برای معرفی فیلم‌هایشان روی صحنه رفتند ابراز انزجار کردند. وجهه عمومی جانی دپ هنوز هم نتوانسته احیا شود.

تماشا کنید: تریلر جدید جانوران شگفت‌انگیز ۲ خبر از یک دنباله‌ی خوب می‌دهد

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar پویا

    نحوه برخورد رسانه ها با اون قضیه با نحوه برخورد مردم عادی متفاوت هست. رسانه های امروز به شدت تحت تاثیر موج فکری رادیکالی هستند که با توجیه تراشی اخلاقی خودشو بالاتر از هر قانونی میدونه و به شکل کینه توزانه ای به دنبال طعمه می گرده. همین برخوردشون با قضیه جانی دپ را ببینید. فردی متهم شده و در دادگاهی عادل در برابر قانون با بهرمندی از کلیه حقوق از خودش دفاع کرده و در نهایت با رای دادگاه محکوم شده و مجازات خودشو کشیده اما گویا این روند قانونی رسانه های متاثر از موج جدید فکری که ملغمه ای از
    فمنیسم غیر انسانی رادیکال و چپ آنارشیست و امثال اینهاست را ارضا نکرده و تا پوست طرف رو نکنند و از زندگی ساقطش نکنند راضی نمی شوند.
    بشر بعد قرن ها و از دست رفتن جانهای بسیار به مفاهیمی مثل حکومت قانون، آزادی دست پیدا کرده ولی این موج اخیر دقیقا در برابر این روند قرار گرفته. برچسب زنی و نفرت پراکنی از عمده کارهای این جریانه. به راحتی به افراد برچسب نژاد پرست و ضد زن و فلان هراس می زند و بدون هیچ پشتوانه و ادله ای در رسانه ها و شبکه های اجتماعی دست به تخریب و ارعاب افراد می زنند. این اقدامات فرا قانونی به دلیل خلاء های قانونی به این افراد دست بالا را داده تا برای هست و نیست افراد تصمیم گیری کنند.
    چه افرادی صرفا به واسطه این جریان سازی ها کار و زندگی شان به هم ریخته. چه تعداد حتی بعد از گذراندن روند قانونی امکان بازگشت به زندگی ازشون سلب شده. چند بار شاهد برخورد دوگانه و استاندارهای دوگانه این رسانه ها در برابر مسایل حساسیت بر انگیز این روزها بودیم.
    راه دور چرا به همین رسانه های دنیای سرگرمی و بازی نگاه کنید. امثال پلیگان. به راحتی به نشر دروغ و وارونه جلوه دادن حقیقت می پردازند. نمونه اخیرش انتشار داستان دروغین کارمند اخراجی آرنا نت هست. در حالی که همه توییت ها حی و حاضر جلوی چشم مردم هست بدون هیچ شرمی داستان سازی می کنند. قهرمان این جریان ها هم متوهمانی از جنس آنیتا ساکیزیان هستند.
    از تشویق جانی دپ در مراسم شگفت زده نشید. راه مردم از رسانه هایی که غیر از صدای بلند چیز دیگه ای ندارند جداست. مردم عمدتا منطقی باقی می مونند. به همین خاطر وقتی یه کپی مسخره از یاران اوشن با بازیگران زن می سازند مردم استقبال نمی کنند. اما این جریان از خود راضی بی شرمانه انگشت اتهام رو به سمت منتقدان ضد زن می گیره و حقیقت عدم پذیرش دیدگاهشان از طرف جامعه شامل زنان و مردان را انکار می کنند. همین خیره سری هست که به شگفتی های رسانه ای من جمله انتخاب ترامپ ختم میشه. به جای دیدن واقعیت اینقدر در دنیای دروغین خودساخته غرق میشن که خودشون هم باورشون شده.
    با همه جار و جنجال هاشون اتفاقا زنان به ترامپ بیشتر از کلینتون رای دادند. با این وجود تکبر و تبختر این جریان اجازه باز اندیشی در راهکارها رو ازشون گرفته و به جای انتخاب یک استراتژی جدید و کارآمد و با برقراری مجدد ارتباط با متن جامعه درشون بر همان پاشنه قبلی می چرخه و حدس بزنید چه کسی این وسط سود می بره. بله ترامپ. کسی که تا زمانی که شما فقط به جار و جنجال سازی بیهوده بپردازید از پستون بر میاد چون استاد این کاره و شما دارید در زمین اون بازی می کنید. حتی برنی سندرز هم اخیرا پاش لغزیده و به این ورطه هیاهوی بی اثر افتاده.
    بحثم سیاسی نیست. به بهانه مساله جانی دپ می خواستم مطلبی رو که مدتها بود در مورد رسانه های غالب و انحرافی که به نظرم بهش مبتلا هستند در ذهنم داشتم بیان کنم. به نظرم مواردی مثل آنیتا ساکیزیان و EA و انتم و بایو ور و آرنا نت و زنان تویچ استریمر (خودتون می دانید منظورم اونایی هست که استریم غیر گیم دارند و به بهانه حمایت از زنان و درآمد زایی صفحاتشان، گردانندگان تویچ چشم به همه کارهای ناقص اساس نامه تویچ می بندند) سینما و موسیقی و فرهنگ معاصر باید آسیب شناسی بشن و گرنه قانون، آزادی و خلاقیت قربانی نفرت کور جریان های ضد تمدن خواهد شد.

  2. Avatar hastisaffari7

    ۱ _جانی دپ‌ در دادگاه از امبر هرد شکست نخورد و دادگاه به جانی دپ رای داد
    ۲_ ۷ میلیون دلاری که امبر هرد از جانی دپ گرفت مهریه اش بود نه خسارت
    آبروی اصلی هم از امبر هرد رفت که مشخص شد کتک نخورده و همه ی کارایی که انجام داده برای گرفتن نصف اموال جانی دپ بوده ….
    لطفا اخبار غلط منتشر نکنید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه