جان مک‌آفی برای هر توییت تبلیغاتی ۱۰۵ هزار دلار می‌گیرد

۱۴ فروردین ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جان مک‌آفی

«جان مک‌آفی» (John McAfee)، مدیرعامل سابق شرکت امنیت سایبری مک‌آفی و وطن‌پرست معروف امریکایی، برای تبلیغ ارزهای دیجیتال مختلف رقم بزرگی دریافت می‌کند. مک‌آفی که علاقه‌ی بسیاری به ارزهای دیجیتال پیدا کرده است، هرازگاهی درباره‌ی ارزهای جدید توییت می‌کند و از پیش‌خرید این ارزها خبر می‌دهد. هر توییت که مک‌آفی برای یک شرکت می‌کند، ۱۰۵ هزار دلار قیمت دارد.

مک‌آفی معتقد است که اگر ۸۱۰ هزار فالوئر توییتر او را در نظر بگیرید، متوجه می‌شوید که برای هر نفر فقط ۰.۱۳ دلار هزینه کرده‌اید.

این رقم در وب‌سایت McAfee Crypto Team نوشته است. این وب‌سایت متعلق به یک تیم تبلیغاتی به همین نام است که مک‌آفی برای تبلیغ ارزهای دیجیتال تشکیل داده است.

در توضیح اینکه چرا مک‌آفی برای هر توییت ۱۰۵ هزار دلار می‌گیرد، او نوشته است که اگر ۸۱۰ هزار فالوئر توییتر مک‌آفی را در نظر بگیرید، متوجه می‌شوید که برای هر نفر فقط ۰.۱۳ دلار هزینه کرده‌اید. از طرفی، در وب‌سایت تبلیغاتی مک‌آفی نوشته شده است که توییتر او تاثیرگذارترین مکان برای تبلیغ ارزهای دیجیتال است.

بر اساس یک نظرسنجی که مک‌آفی در توییتر خود انجام داده، تیم تبلیغاتی او می‌گوید که ۲۵۹ هزار نفر از فالوئرهای جان مک‌آفی بیش از ۵۰ درصد تمام سرمایه‌ی خود را تبدیل به ارز دیجیتال کرده‌اند.

نکته‌ی جالب اینجاست که سایت مک‌آفی دروغ نمی‌گوید. وب‌سایت Motherboard چند وقت پیش به بررسی توییت‌های مک‌آفی درباره‌ی کوین‌های مختلف پرداخت و تاثیر این توییت‌ها را در خرید کوین از سوی افراد مشاهده کرد. برای مثال، یک توییت مک‌آفی درباره‌ی کوین BURST فروش آن را ۳۵۰ درصد بالا برده بود. با این حال، وب‌سایت Motherboard می‌گوید که احتمالا مک‌آفی هم‌چنین روی بازار ارزهای دیجیتال طوری تاثیر می‌گذارد تا ارزش کوین‌هایی که خودش دارد، بالا برود.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه