اپل با سریال Carpool Karaoke اولین جایزه امی را به خانه برد

۲۰ شهریور ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سریال Carpool Karaoke اپل

سریال Carpool Karaoke یک سریال تلویزیونی کوتاه است که روی اینترنت پخش می‌شود. سرویس اپل میوزیک این سریال را از سال ۲۰۱۷ منتشر کرد. حالا سریال اپل برای این غول تکنولوژی اولین جایزه امی‌ را به ارمغان آورده است.

یکی از قسمت‌های به یادماندنی سریال Carpool Karaoke دور هم جمع شدن خانواده مایلی سایروس بود.

این سریال ستاره‌های مشهور را کنار هم در یک ماشین می‌نشاند تا در حین رانندگی یکی از آهنگ‌های محبوب را همخوانی کنند. در حین رانندگی آنها به مکان‌هایی سر می‌زنند که برای این ستاره‌ها مفهوم خاصی داشته باشد.

اپل این سریال را که براساس قسمتی از «شوی دیروقت با جیمز کوردن» در سال ۲۰۱۶ ساخته شده بود، خرید. این دومین تلاش کمپانی اپل در راستای پخش محصولات ارجینال مخصوص به خودش بود.

اریک پانکوفسکی تهیه‌کننده اجرایی سریال گفت که این جایزه نشان‌دهنده این است که دوران تلویزیون تغییر کرده و دیگر قرار نیست به همان سنت قدیم شاهد برنامه‌هایی باشیم که از آنتن تلویزیون پخش می‌شدند. او به هالیوود ریپورتر گفت: «آنها به ما اجازه می‌دهند که سریال‌هایمان را بسازیم و آنها را از طریق این قالب و مدیوم نمایش بدهیم. ما واقعا از این که اینجا هستیم هیجان‌زده‌ایم و از این که باعث افتخار آنها شدیم.»

یکی از قسمت‌های به یادماندنی این سریال دور هم جمع شدن خانواده مایلی سایروس بود. یا قسمتی که ست مک‌فارلن و آریانا گرانده با هم اجرا کردند.

شرکت‌های بزرگ تکنولوژی مثل آمازون و اپل تصمیم گرفته‌اند بودجه‌ای در حد میلیارد دلار به ساخت محتوای اختصاصی برای پلتفرم‌های خودشان اختصاص بدهند. آمازون مدت طولانی‌تری است که این کار را شروع کرده و یوتیوب و اپل هم به دنبالش توانسته‌اند محتوای ارجینال برای خودشان تولید کنند. همه این‌ها باعث شده که عصر طلایی سریال‌ها وارد دوران تازه‌ای شود. دورانی که دیگر شبکه‌های کابلی حکمفرمای آن نیستند. حالا موبایل‌ و درواقع شبکه‌های مبتنی بر اینترنت مثل یوتیوب پررنگ‌تر ظاهر شده‌اند و از قضا مخاطبان زیادی هم دارند.

منبع: Huffingtonpost

راهنمای تماشای سریال
راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar imtheboof

    جمیز فوقالعادس

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه