جدیدترین اطلاعات از HTC 11 لو رفت

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حال حاضر با مشکلاتی که برای گلکسی نوت ۷ شرکت سامسونگ رخ داده، بسیاری از سازنده‌های گوشی‌های اندرویدی امیدوار شده‌اند تا بتوانند از خلا بوجود آمده استفاده کنند. گوگل با گوشی‌های پیکسل خود به فکر بهره‌بردن از این اتفاق است و شرکت‌های دیگری هم مثل HTC امیدوارند با ضعیف شدن سامسونگ و کم شدن احتمالی وفاداری مخاطبان این شرکت به گوشی‌های هوشمندش، بتواند فروش خود را افزایش دهد.

اما آخرین خبرهایی که به دست‌مان رسیده از ساخت پرچم‌دار جدید HTC حکایت می‌کنند. این گوشی HTC 11 نام دارد و با صفحه‌نمایش ۵.۵  اینچی و رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ به بازار می‌آید. این صفحه‌نمایش دولبه خمیده دارد. در بخش پشتی این گوشی یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و در بخش جلویی آن یک دوربین ۸ مگاپیکسلی نصب شده است.

احتمالا شرکت HTC لرزشگیر اپتیکال تصویر را در هر دو دوربین این گوشی حفظ کند، یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی در این مدل به کار ببندد و آن برای آن گواهی‌نامه IP67 هم دست و پا کند (مقاومت در برابر گرد و غبار و غوطه‌ور شدن در ۱ متر آب به مدت ۳۰ دقیقه).

به هر حال این دو نکته، یعنی ضد آب و گرد و غبار بودن و داشتن ظرفیت باتری بالا می‌توانند دو مورد از ویژگی‌های بسیار اساسی این گوشی باشند. به هر حال باید منتظر ماند و دید با معرفی این گوشی استقبال هواداران چطور خواهد بود.

منبع: PhoneArena

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۲ دیدگاه
  1. محمد

    سامسونگ این صفحه نمایش با لبه های خمیده رو تولید نمیکرد من نمیدونم الان این شرکتای دیگه میخواستن چیکار کنن برای جلب توجه خریداراشون.باز بگین سامسونگ تقلید میکنه از شرکتای دیگه..خخخ

    1. best htc

      اقا محمد اون موقی هم که اچ تی سی گوشی لمسی میزد واولین گوشی اندرویدی رو زد سامی هنگ داشت گوشی دکمه ای میزد…منم موندم اچ تی سی گوشی لمسی اندرویدی نمیزد سامی میخواست چیکار کنه….

  2. مجتبی

    عشق فقط اچ تی سی..زیبا فقط اچ تی سی..بی نظیره اچ تی سی..ماندگاره اچ تی سی..خاص خاصه اچ تی سی..پرچمت بالاس اچ تی سی..جون منی اچ تی سی..مال منی اچ تی سی..اول و آخر اچ تی سی..ی دونه ای اچ تی سی..فقط عاشقاش میدونن ک چی میگم..زنده باد اچ تی سی…

  3. Reza

    عاشقتم htc

  4. Next is Now

    هه زهی خیال باطل سامی اون بالا بالاها میمونه و دست کسی بهش نمیرسه

    1. مهرداد...

      هیچ برندی تا ابد اون بالا بالاها نمیمونه…همین htc ی زمانی پرفروشترین بود..نوکیا ک خدا بود اصن..ولی الان اوضاعشون اینطوره

    2. best htc

      از لحاظ هنگی و بنجولی پرچم سامی هنگ بالاست..ولی از نظر کیفیت و روان بدون اچ تی سی…

  5. رضا

    چقد این برند با جذابه ه ه ….بی حاشیه و با کلاس

  6. حامد

    پرچمش بالاست

  7. مهدی

    پس همه قبول دارن که سامسونگ بزرگ ترین تولید کننده ی گوشی تو دنیاس و از عدم موفقیتش میخان یکم سود ببرن ! ولی نمیتونن من الان اس ۷ اج دارم و اگه دوباره بخام گوشی بخرم صد در صد یا آیفون سون پلاس میخرم یا همینی که الان دارم … ( غیر اپل و سامسونگ چیزی نظر منو جذب نمیکنه ! )

  8. حسین

    زنده باد HTC .

    1. فرشاد

      درود بر قهرمان جدید htc 11

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه