در تریلر جدید، بتمن تفنگ به دست می‌گیرد!

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ماجرای منتشر کردن تریلر‌های متعدد از فیلم بتمن در مقابل سوپرمن (Batman v. Superman: Dawn of Justice) همچنان ادامه دارد. با این‌که زک اسنایدر،‌ کارگردان فیلم پس از انتشار تریلرهای «بتمن در مقابل سوپرمن» با انتقاد طرفداران روبه‌رو شده بود، تریلر جدیدی از این فیلم این‌بار در یک برنامه‌ی تلویزیونی پخش شد.

هفته‌ی پیش بعد از برنامه‌ی اسکار، جیمی کیمل (برنامه‌ساز و کمدین آمریکایی) از بن‌ افلک دعوت کرد تا از جدیدترین تریلر فیلم بتمن در مقابل سوپرمن (Batman v. Superman: Dawn of Justice) در برنامه‌ی خود رونمایی کند. زک اسنایدر گفته بود هنوز چیزهای زیادی هست که طرفداران از آن‌ها بی‌خبرند و انتشار این تریلرها نه‌تنها داستان را لو نمی‌دهد بلکه باعث می‌شود در هنگام تماشای فیلم با آن بهتر ارتباط برقرار کنید.

در این تریلر دو ابرقهرمان در میانه‌ی پیکار هستند و سوپرمن شوالیه‌ی تاریکی را از روی زمین بلند کرده و با سرعت زیادی از میان یک ساختمان (احتمالا اداره‌ی پلیس گاتهام سیتی) رد می‌شود و بعد هم بتمن را به سمت بت‌سیگنال پرتاب می‌کند. بتمن پس از فرود آرام نمی‌گیرد و شروع به آماده کردن یک بمب دودزا می‌کند. او بمب را پرتاب می‌کند تا رقیبش مجبور شود کمی نزدیک‌تر شود. این همان چیزی است که می‌خواهد:‌ نزدیک‌تر شدن هدف گلوله‌ی تفنگ!

شدیدترین ابهام تریلر این است که اصلا چرا بتمن تفنگ دارد؟

این تریلر پر از چیزهایی است که بیننده را حسابی گیج می‌کند. قبل از هرچیز این سوال پیش می‌آید که چرا همه‌چیز این‌قدر گنگ است و به سختی دیده می‌شود؟ مهم‌ترین و شدیدترین ابهام تریلر این است که اصلا چرا بتمن تفنگ دارد؟ در حالی‌که این کاراکتر همیشه مخالف سرسخت استفاده از سلاح گرم بوده است.

تنها کاری که می‌شود کرد این است که صبر کنیم و ببینیم فیلم قرار است ما را به کجا ببرد! بتمن در مقابل سوپرمن اولین‌بار ۶ فروردین اکران خواهد شد.

جدیدترین تریلر فیلم بتمن در مقابل سوپرمن را در ادامه ببینید.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. joker

    یا میمیری یا اینقدر زنده میمونی که میبینی خودت مثل اونا شدی ( دزدا) -_____-

  2. Ali

    بله دقیقا
    بتمن دیگه در برابر کارکتر های بد نیست بلکه در برابر یه ابر قهرمان دیگه س
    که همین زیاد جالب نیست و هیجان قسمت های قبلی بمتن و نداره حداقل به اندازه اونا نیست
    در کل باید منتظر اکران فیلم موند .

  3. محسن

    به نظر نمیرسه بتونه رو دستِ شاهکارهای کریستوقر نولان بلند بشه…

    1. ساسان

      یک خواب رویایی شیریین… این فیلم بیشتر با این جلوهای ویژه پلاستیکیش شبیه ویدئو گیمهاست، با گنده کردن قدرتهای قهرمان ها به شکلی کاملا کودکانه، کذاشتن دو ابر قهرمان نا همسان که انگار به زور وارنر خواسته راه مارولو بره هرگز و هرگز و هرگز به گرد ۳ قسمعت شوالیه تاریکی نخواهد رسید! این فیلم یک سرگرمیه و کاملا معلوم در پسش چیزی نیست جز سرگرمی ولی دارکنایت های کریستوفر نولان بیش از چندین لایه فلسفه در حد اینسپشنو پرستیژ به همراه داره کاملا معلوم فیلم نگاهش و رده سنیش نوجوان و جوان و این جریان شاید به فروش خوب دامن بزنه اما چیزی نیست که ماندگار باشه و زاک اسنایدر اصلا فیلم ماندگار نداره کاملا پرژهای اسنایدر مصرفی سرگرمی هستن تفاوت زیادی داره با سینمای فلسفه سرگرمی نولان، شخصیت پردازی نولان تو اون ۳ قسمت در وجود آدم ولوله به پا میکنه که در جمع ها راجبش هنوزم که هنوزه در باره شخصیت جوکر و بین صحبت میکنن! نگاه مردوم تا قبل از ساخت ۳ قسمت دارکنایت یک نگاه گذرا و مصرفی بود و سنبل ابر قهرمان ها اسپایدر من بود که با اون لباس قرمز کودکانش در حد یه عروسک پشت ویترینی عروسک فروشی بود اما بعد از خلق شوالیه تاریکی مردم نگاهشون به ابر قهرمان ها تغییر کرد و افرادی که جدیتر بودن و اصلا سینمای قهرمان پرور و یک سینمای نوجوان میدین نه بیشتر ، به این سبک از فیلم سازی رو آوردن و منتقدان جدیدی وارد این عرصه شدن و به این پی بردن که فهرمان های کتاب های کامیک میتونن چیزی فراتر از یک اسباب بازی یا یک لباس قرمز رنگ تو تن بچه ها باشن…
      و کاش کاش کاش که یه روزی دباره نولانو هانسو اون تیم پرقدرت همیشگی خالقانه اینستپشنو دارکنایت هاو بین ستاره ای دباره بخوان رو پرژه بتمن کار کنن نه عضوی دیگر ولی میدنم تکرار نمیشه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه