[E3 2016] جدیدترین تریلر Call of Duty: Infinite Warfare را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه

شرکت اکتیویژن جدیدترین تریلر بازی Call of Duty: Infinite Warfare‌ را در E3 2016 به نمایش درآورد.

ندای وظیفه‌ی جدید در تاریخ ۱۴ آبان ماه راهی بازار می‌شود.

در این تریلر قهرمان اصلی بازی که «ریس» (Reyes) نام دارد را مشاهده خواهید کرد که در یک ایستگاه فضایی با دشمنان مبارزه می‌کند. در حالی که بازی همچنان سرشار از صحنه‌های سینمایی و زد و خوردهای فراوان است، المان‌های علمی-تخیلی آن بیش از گذشته جلب توجه می‌کنند که این موضوع اعتراض بسیار زیاد کاربران را برانگیخته است.

در انتهای تریلر منتشر شده از این بازی هم قسمت‌هایی از نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Call of Duty 4: Modern Warfare نشان داده می‌شود. این بازی با خرید نسخه‌ی Legacy Edition و Digital Deluxe Edition بازی Call of Duty: Infinite Warfare در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد و به صورت جداگانه فروخته نمی‌شود.

جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های ندای وظیفه، در تاریخ ۱۴ آبان ماه برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود.

در ادامه می‌توانید جدیدترین تریلر به همراه تصاویر این بازی را مشاهده کنید:

جدیدترین تصاویر منتشر شده از Call of Duty: Infinite Warfare:

جدیدترین تصاویر منتشر شده از نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Call of Duty 4: Modern Warfare:

منبع: Gematsu

‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌

E3_News

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar علی

    call of duty بعد از سری modern warfare دیگه اون جذابیت و حس قدیمی رو نتونست برگردونه،یه زمانی call of duty بازیی بود که ۹۰% gamerها، چه حرفه ای و چه آماتور، بازی میکردن. حتی اون سری از بازی ها ی call of duty که در زمان جنگ جهانی دوم بودن، نسبت به چند سری آخر ، جذابیت بیشتری داشتند. گرافیک و گیم پلی قوی نمی تونه جای داستان خوب رو بگیره.
    خدا کنه که اتکیویژن و اینفینیتی وارد یه CoD جدید مثه modern warfare بسازن که بازم بشه تا صبح پای call of duty بشینیم. یا حداقل سلاح هاش رو بشناسیم و روی زمین بازی انجام بشه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه