جزییات روند بازی Kingdom Hearts III را در تریلر و تصاویر جدید آن جست و جو کنید

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۹ دقیقه
بازی Kingdom Hearts III

خبرنگاران حوزه‌ی صنعت بازی، چند روزی است که از سوی شرکت‌ها برای امتحان بازی‌های E3 2018 دعوت می‌شوند؛ طوری که شرکت‌ها می‌خواهند همزمان با رونمایی و نمایش بازی‌های‌شان در بزرگترین رویداد صنعت بازی در سال، مطالب رسانه‌های صنعت بازی هم آماده‌ی انتشار باشد. شرکت بازی‌سازی اسکوئر انیکس هم در قالب مراسمی، قسمت جدید مجموعه بازی‌های Kingdom Hearts را به خبرنگاران نشان داده است، با این تفاوت که از همین دیروز، پیش‌نمایش‌ها و اطلاعات روند بازی Kingdom Hearts III منتشر شده‌اند.

ماه آینده تاریخ عرضه‌ی Kingdom Hearts III را رسما اعلام خواهند کرد.

توانسته‌ایم به لطف تریلری طولانی که روند بازی Kingdom Hearts III را نشان می‌دهد و تعدادی اسکرین‌شات، از بازی بیشتر بدانیم.

شخصیت اصلی این مجموعه بازی‌های یعنی «سورا» (Sora) قابلیت‌ها و توانایی‌های جدید در این بازی پیدا کرده است. برای مثال سورا می‌تواند از برخی دیوارهایی که در بازی مشخص شده‌اند بالا برود یا اینکه به صورت همزمان سه شمشیر داشته باشد و حتی در میان مبارزات هم آن‌ها را تعویض کند.

امکان احضار شخصیت‌های مختلف دیزنی به عنوان کمک در مبارزات، یکی از قابلیت‌های اصلی مجموعه بازی‌های Kingdom Hearts است و می‌توانیم در تریلر و تصاویر جدید، شخصیت «رالف خرابکار» را هم به عنوان یکی از این احضارها (Summons) ببینیم. رالف می‌تواند روی زمین بلوک‌هایی قرار دهد و آن‌ها را خراب کند تا با انفجار، به دشمنان صدمه بزند.

دنیای فیلم «داستان اسباب بازی» در Kingdom Hearts III نه تنها شامل اتاق و خانه‌ی «اندی» است، بلکه حتی یک فروشگاه اسباب بازی فروشی بسیار بزرگ دارد؛ یک فروشگاه که پر است از اسباب بازی‌های دیزنی و فاینال فانتزی.

«تتسویا نومورا»، کارگردان و خالق مجموعه بازی‌های Kingdom Hearts، گفته است که ماه آینده تاریخ عرضه‌ی Kingdom Hearts III را رسما اعلام خواهند کرد.

شرکت بازی‌سازی اسکوئر انیکس قرار است به مناسبت نمایشگاه E3 2018 یک کنفرانس برگزار کند، احتمالا در این کنفرانس شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از Kingdom Hearts III خواهیم بود.

در ادامه می‌توانید روند بازی و تصاویر جدیدی که از Kingdom Hearts III منتشر شده است را ببینید. این بازی برای پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان ساخته می‌شود.

 

منبع: Kotaku

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه