جزییات مربوط به به‌روزرسان ایکس باکس وان در آبان ماه

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت جزییات مربوط به به‌روزرسانی ایکس باکس وان در آبان ماه امسال را منتشر کرده است. این به‌روزرسان رابط کاربری متفاوت و جدید، قابلیت اجرای بازی‌های ایکس باکس ۳۶۰، سرعت بیشتر و ویژگی‌های زیادی را به همراه خواهد داشت.

شرکت مایکروسافت همان‌طور که در گیمزکام وعده داده بوده، در آبان ماه به‌روزرسانی برای کنسول جدیدش ارایه خواهد داد که جزییات‌اش را هم اخیرا شرح داده است.

یکی از ویژگی‌هایی که بسیاری از کاربران ایکس باکس وان مشتاقانه منتظر آن هستند، پشتیبانی این دستگاه از بازی‌های ایکس باکس ۳۶۰ است. با عرضه‌ی این به‌روزرسان شما می‌توانید بیش از ۱۰۰ عنوان بازی ایکس باکس ۳۶۰ را روی ایکس باکس وان بازی کنید. صدها بازی دیگر هم در ماه‌های آینده قابل اجرا خواهند بود. به این ترتیب، شما می توانید از امکانات ایکس باکس وان مثل ثبت اسکرین‌شات، استریم کردن و ضبط کردن بازی‌های ویدیوی برای بازی‌های ایکس باکس ۳۶۰ مورد علاقه‌ی خود استفاده کنید.

همچنین یک تغییر مهم‌تر و بهتر، طراحی دوباره‌ی صفحه‌ی خانه‌ی این دستگاه است. در حالت فعلی، صفحه‌ی خانه‌ی ایکس باکس وان کاربری آسانی ندارد و نمی‌توان آنچه را که به دنبال‌اش هستید به راحتی پیدا کنید. در رابط کاربری جدید دسترسی به بازی‌ها و برنامه‌هایی که اخیرا استفاده کرده‌اید، آسان‌تر و سریع‌تر می‌شود. با انتشار به‌ به‌روزرسان جدید شما می توانید کلیپ بازی‌های ویدیویی و اچیومنت‌های آنها را راحت‌تر با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید، با یک کلیک به Game Hub دسترسی پیدا کنید تا اخبار و به‌روزرسان‌ها را مستقیما از توسعه‌دهندگان دریافت کنید.

ایکس باکس وان
بهینه‌سازی‌های دیگر از این قرار هستند:

  • راهنمای جدیدی که به شما اجازه می‌دهد سریعا به قسمت‌های مهم دسترسی داشته باشید.
  • یک بخش Community جدید اضافه می‌شود تا ایکس باکس وان به پلت‌فرم اجتماعی‌تری تبدیل شود.
  • بخش OneGuide متفاوت و نو تنها مقصد شما برای تلویزیون، فیلم‌های سینمایی و برنامه‌های (apps) ویدیویی خواهد بود.
  • فروشگاه این کنسول بهینه‌سازی می‌شود تا محتوای مورد نظرتان را سریع‌تر پیدا کنید.

این به‌روزرسان قبل از انتشار همگانی آن در آبان ماه، در ابتدا برای اعضای برنامه‌ی پیش‌نمایش ایکس باکس وان ارایه خواهد شد.

منبع: Gematsu

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar میثم

    عالیییی ممنون از برنامه خوبتون

  2. Avatar حامد

    من از رابط کاری حال حاضر ایکس باکس وان راضی هستم … امیدوارم بدون دلیل پیچیدش نکنند … ممنون از بروز بودن اخبار این بخش … منتظر مابقی اخبار این update هستیم .

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه