[ویدیو] جعبه‌گشایی Moto G4  و Moto G4 Plus

۲۳ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

موتورولا در ماه‌های گذشته دو گوشی جدید از نسل چهارم گوشی‌های موتو G معرفی کرده است که احتمالا خبرش را دنبال کرده‌اید. مدل پایه Moto G4 و مدل رده‌بالاتر Moto G4 Plus.

Moto G4 که مدل پایه است یک تراشه اسنپ‌دراگون ۶۱۷، نمایشگر ۵.۵ اینچی ۱۰۸۰p و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی دارد. اما ۴G Plus مدل ارتقا یافته‌تری است. پردازنده و نمایشگر آن درست مثل پردازنده و نمایشگر مدل پایه است با این تفاوت که دوربین آن ۱۶ مگاپیکسلی است. این دوربین قابلیت فوکوس خودکار لیزری (Laser Auto Focus) هم دارد. تفاوت دیگر مدل رده‌بالاتر وجود حسگر اثر انگشت و همچنین میزان RAM بیشتر است. برای سیم‌کارت در این گوشی‌ها باید قاب پشتی آن را برداشت و قاب پشتی جداشدنی یکی دیگر از ویژگی‌های این مدل است. البته گرچه قاب پشتی این دوگوشی جداشدنی است ولی نباید فراموش کنید که باتری‌های آنها قابل تعویض و جدا کردن نیستند.

در هر دوی این مدل‌ها باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری وجود دارد. در همان محل کنار سیم کارت می‌توانید کارت SD هم قرار دهید و این ترتیب حتی اگر مدل کم حافظه‌تر را خریده باشید با قرار دادن این کارت، حافظه گوشی را به حد مطلوب‌تان خواهید رساند. برای دیدن جزییات بیشتر از فرایند جعبه‌گشایی این دومدل، ویدیوی زیر را تماشا کنید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar سعید

    ما انتظار م داشتیم شما بازم جعبه گشایی رو انجام بدید اما گویا فقط یک بار بود اونم خیلی ضعیف بود اما خوب بود که یک سایت ایرانی انجام بده انتظار پیشرفت داشتیم اما کلا تموم شد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه