حاضران و غایبان بزرگ نمایشگاه خودرو تهران

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Tehran Autoshow

در نمایشگاه خودرو تهران، طیف گسترده‌ای از شرکت‌های فروشنده و خودروسازهای داخلی حاضر می‌شوند. در این میان حتی تعدادی از خودروسازهای خارجی قرار است به طور مستقیم و مستقل محصولات خود را به نمایش بگذارند.

در میان شرکت‌کنندگان، دو خودروساز وطنی ایران‌خودرو و سایپا احتمالا حضور پررنگی خواهند داشت. انتظار می‌رود ایران‌خودرو با خودروهای دناپلاس، پژو ۵۰۸، پژو ۳۰۱ و سایپا با خودروهای جدید سوار شده روی پلت‌فرم بومی، کوییک، ساینا و سیتروئن C3 XR حاضر شوند.

در این میان، نمایندگان خودروسازهای چینی، کره‌ای و ژاپنی قصد دارند همانند پارسال، با قدرت در نمایشگاه حاضر شوند و نظر مردم را به محصولات جدید خود جلب کنند. در لیست حاضران، نام شرکت‌های ایروتویا (تویوتا و لکسوس)، نگین‌خودرو (رنو)، ستاره‌ایران (بنز)، ماموت‌خودرو (فولکس‌واگن)، آرین موتور (DS)، گروه بهمن، پژو و بورگوارد دیده می‌شود. شرکت ستاره‌ایران دو اتاق E و C را در این رویداد به نمایش میگذارد. درمورد این شرکت گفته می‌شود که تا اواسط سال آینده، احتمالا ۱۱ دستگاه از محصولات مرسدس‌بنز را به بازار ایران وارد می‌کند. هم‌چنین فولکس‌واگن یکی از شرکت‌های خودروساز مهم امسال که به طور مستقل محصولات خود را به نمایشگاه امسال می‌آورد.

البته این تمام ماجرا نیست. نمایشگاه امسال چند غایب بزرگ دارد که می‌تواند از جذابیت بیشتر نمایشگاه تا حدی کم کند. پرشیاخودرو (بی‌ام‌و)، جهان‌نوین‌آریا (نیسان)، کرمان‌موتور و آسان‌موتور (هیوندای) از جمله شرکت‌های غایب اصلی رویداد خواهند بود. شرکت آرین‌موتور تنها با محصولات DS در نمایشگاه حاضر می‌شود و از محصولات میتسوبیشی رونمایی نمی‌کند.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar ///mahdispd

    پرشیا خودرو واقعن حیف شد نیومد
    کاش نسل جدید اس کلاس هم بود

    1. Avatar م

      اینطور که خود پرشیا خودرو گفته هزینه حضور در نمایشگاه رو خرج ساخت کانکس برای مردم زلزله زده کنه.برا همین حضور نداره

  2. Avatar amin

    در لیست حاضران کرمان‌موتور (هیوندای)
    چند غایب بزرگ کرمان‌موتور و آسان‌موتور (هیوندای)

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه