خداحافظی لامبورگینی با نمایشگا‌های بین‌المللی خودرو

۱۳ تیر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
لامبورگینی

لامبورگینی اعلام کرد از این پس در نمایشگاه‌ خودرو و رویدادهای مهم مربوطه شرکت نخواهد کرد و در عوض در رویدادهای کوچک و سفارشی شرکت می‌کند تا مستقیما با مشتریان در ارتباط باشد.

کاتیا باسی رئیس بخش بازاریابی و روابط عمومی این شرکت این موضوع را تایید کرد و گفت:

ما تصمیم گرفتیم از این پس در هیچ‌ گونه نمایشگاه‌ خودرو حضور پیدا نکنیم، چون معتقد هستیم مهم‌ترین نکته در این صنعت برقراری ارتباط نزدیک با مشتریان است و این نمایشگاه‌های بزرگ با فلسفه ما همخوانی ندارند.

این یعنی ابرخودرو جدید این شرکت به نام سیان FKP 37 احتمالا آخرین لامبورگینی بوده که در یک نمایشگاه خودرو عمومی رونمایی شده است.

این مدل هیبریدی با توان ۸۰۸ اسب بخار، سپتامبر ۲۰۱۹ در نمایشگاه خودرو فرانکفورت رونمایی شد. چند ماه قبل از آن هم هوراکان ایوو اسپایدر در پاریس و اونتادور SVJ رودستر در ژنو رونمایی شده بودند.

باسی گفته لامبورگینی در رویدادهای خاص با حضور مشتریان شرکت خواهد کرد و از خودروهای جدیدی در مکان‌های خاص رونمایی کرده، و تورهای انحصاری و تست‌های رانندگی را در اختیار مشتریان و صاحب نظران این حوزه قرار خواهد داد.

این شرکت قصد دارد در این رویدادها مشتریان، صاحب نظران و افراد مشهور را ترغیب کند تا در قدردانی از جنبه‌های مختلف برند لامبورگینی به دیگر افراد بپیوندند.

لامبورگینی اونتادور SVJ

وی افزود: لامبورگینی همیشه در نمایشگاه‌های خودرو توجهات زیادی را به خودش جلب کرده است، چه از طرف مشتریان و دنبال کنندگان برند و چه از طرف همه افرادی که در نمایشگاه‌ حضور دارند.

برگزاری نمایشگاه‌ خودرو در قالب سنتی، فرصتی را برای مردم فراهم می‌کند تا خودروها و فناوری‌های جدید را زیر یک سقف ببینند، اما عوامل تاثیرگذاری مثل اینترنت و رسانه‌های اجتماعی، نقش نمایشگاه‌های خودرو سنتی را تغییر داده‌اند.

علاوه بر این، لامبورگینی باید مشتریان خود که خواستار انحصار، شخصی‌ سازی، و ارتباط مستقیم با خودروها و کارکنان هستند را در اولویت قرار دهد.

این برند ایتالیایی هنوز اعلام نکرده چه زمانی این روش را پیش خواهد گرفت، اما شاید برای رونمایی از مدل مسابقه‌ای SVR براساس اونتادور و با موتور V12 و توان ۸۱۹ اسب بخار این کار را انجام دهد.

در طی چند ماه گذشته تصاویر و ویدیوهای مختلفی از مدل مسابقه‌ای لامبورگینی SVR منتشر شده است.

لغو نمایشگاه خودرو ژنو در ماه مارس امسال و تبدیل نیمه رسمی آن به یک رویداد دیجیتالی موجب گمانه‌زنی‌های گسترده‌ای در این باره شد که شاید نمایشگاه‌های خودرو سنتی در حال فراموش شدن باشند.

لامبورگینی یکی از اولین برندهایی بود که قبل از کنسل شدن این مراسم اعلام کرد در آن حضور نخواهد یافت.

منبع: lamborghini

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه