حالت تاریک برای نسخه اندروید گوگل کروم ارائه شد

۱۹ بهمن ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوگل کروم

بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار، حالت تاریک برای جدیدترین نسخه اندروید گوگل کروم یعنی نسخه ۷۴.۰.۳۷۲۹.۱۱۲ عرضه شد. اگرچه هنوز امکان فعال کردن این قابلیت از بخش تنظیمات وجود ندارد و برای بهره‌گیری از حالت تاریک باید از بخش Flags این مرورگر بهره ببرید.

برای این کار، در نوار آدرس عبارت chrome://flags/#enable-android-night-mode را وارد کنید و بر گزینه مربوط به Android Chrome UI dark mode ضربه بزنید و در نهایت از بین فهرست به نمایش درآمده، مورد Enabled را انتخاب کنید.

با انجام این کار، می‌توانید در بخش Settings گوگل کروم گزینه‌ی Dark mode را مشاهده کنید و با ضربه بر آن، این قابلیت را فعال کنید.

علاوه بر فعال‌سازی حالت تاریک، این کار منجر به پدیدار شدن گزینه Translate در منوی اصلی گوگل کروم می‌شود که به شما اجازه می‌دهد به‌سرعت صفحات مختلف را به زبان موردنظر ترجمه کنید. البته به خاطر داشته باشید که زمانی این گزینه نمایان می‌شود که زبان اصلی سایت موردنظر، متفاوت با زبان پیش‌فرض گوشی شما باشد.

در نهایت باید بار دیگر خاطرنشان کنیم که اگر این قابلیت هنوز برای شما فعال نشده، مطمئن شوید که از جدیدترین نسخه اندروید گوگل کروم استفاده می‌کنید.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه