حجم آپلود تصاویر GIF در توییتر بیشتر شد

۲۴ تیر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

توییتر امکان استفاده از تصاویر GIF را بیشتر کرده و حجم این تصاویر را از ۵ مگابایت به ۱۵ مگابایت افزایش داده است. این قابلیت باعث می‌شود که بتوان تصاویر GIF بزرگ‌تر هم در این شبکه‌ی اجتماعی به اشتراک گذاشت.

امکان آپلود تصاویر GIF در توییتر تا ۱۵ مگابایت افزایش پیدا کرد.

البته حجم آپلود عکس‌های معمولی در توییتر همان ۵ مگابایت باقی‌مانده؛ اما حجم تصاویر GIF سه برابر بیشتر شده تا کاربران بتوانند تصاویر متحرک بیشتری آپلود کنند. همچنین این قابلیت به TweetDeck اضافه نشده و امیدواریم که در آینده بتوان GIF های حجیم‌تر هم در این قسمت ارسال کرد.

تا اینجای کار هم مشخص شده که امکان آپلود تصاویر GIF تا ۱۵ مگابایت در اختیار تمام کاربران قرار نگرفته و تنها چند اکانت مختلف می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند. هنوز گفته نشده که این ویژگی کی در اختیار تمام کاربران قرار می‌گیرد.

این قابلیت می‌تواند نشانه‌هایی از تغییر استراتژیک توییتر باشد. این شبکه‌ی اجتماعی محدودیت‌های مختلفی را پیش روی کاربران قرار می‌داد و در چند وقت گذشته سعی کرده آن‌ها را برطرف کند. به طور مثال اکنون می‌توان در این شبکه‌ی اجتماعی ویدیوهای ۱۴۰ ثانیه‌ای آپلود کرد. قبلا می‌شد در این سایت ویدیوهای ۶ ثانیه‌ای آپلود کرد.

‌‌

منبع: The Verge

‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه