لوت‌باکس‌ها به زودی از Forza Motorsport 7 حذف می‌شوند

۲۲ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
فورتزا موتوراسپرت ۷

سال گذشته هنگامی که «فورتزا موتوراسپرت ۷» (Forza Motorsport 7) روانه بازارها شد، به خاطر استفاده نادرست از سیستم لوت باکس‌ها مورد انتقاد شدید افراد قرار گرفت. این سیستم به بازی‌کنندگان این اجازه را می‌داد که با واحد پول درون بازی آیتم‌های تزئینی یا مدها (برای دریافت پول بیشتر در مسابقات) را تهیه کنند. همه این اتفاقات باعث شد که هواداران از استودیوی بازی‌سازی Turn 10 بخواهند تا این سیستم را کلا تغییر دهد.

مدتی بعد از انتشار بازی، استودیو سازنده توانست تعادل خوبی در این سیستم برقرار کند و بخش‌هایی از آن را تغییر داد؛ از جمله آن‌ها می‌توان به تغییر مزایای کاربران VIP (به منظور ارزشمندتر کردن آن‌ها) و افزایش پول دریافتی بازی‌کننده‌ها اشاره کرد. حال اما در توضیحات به‌روزرسانی آینده این بازی تایید شده است که سیستم Prize Crates (سیستمی مشابه لوت‌باکس‌ها) از این اثر حذف خواهد شد.

استودیوی سازنده این بازی اظهار داشته: «در حالی که ما هیچ اجباری برای استفاده از این سیستم نداشتیم، اما همواره باعث بحث و جنجال‌های زیادی شده بود و بازخورد کلی هواداران هم این بود که این سیستم در این سری جایی ندارد.»

فورتزا موتوراسپرت ۷

بدین ترتیب، در آینده‌ای نزدیک شاهد حذف شدن لوت‌باکس‌ها از این بازی خواهیم بود. علاوه بر این، Tokenهای پولی هم از این پس در فورتزا موتوراسپرت ۷ و فورتزا هورایزن ۴ جایی نخواهند داشت.

با این حال، استودیوی Turn 10 عنوان کرد که روند حذف این سیستم بسیار پیچیده است و باید تا زمستان امسال برای تحقق این امر منتظر بمانیم. تیم سازنده در قدم اول بیش از ۱۰۰ ماشین انحصاری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد و تمامی ماشین‌ها را به طور کامل از لوت‌باکس‌ها حذف خواهد کرد.

فورتزا موتوراسپرت ۷ اولین اثری نیست که به خاطر بازخورد منفی کاربران دست به حذف پرداخت‌های درون برنامه‌ای و لوت‌باکس‌ها می‌زند. اوایل این ماه، سازندگان «سرزمین میانه: سایه‌ی جنگ» (Middle-earth: Shadow of War) هم کار مشابهی انجام دادند و تمامی لوت‌باکس‌ها و پرداخت‌های درون بازی را از آن حذف کردند؛ مشابه فورتزا، قابلیت خرید ارک‌ها باعث ضربه زدن به هسته اصلی بازی شده بود.

بازی Forza Motorsport 7

سال گذشته بازی Star Wars Battlefront 2 هم به خاطر استفاده نادرست از لوت‌باکس‌ها موردانتقاد شدید تمامی اهالی صنعت بازی قرار گرفت؛ این جنجال‌ها به حدی شدید بود که شرکت الکترونیک آرتز مجبور شد یک روز پیش از عرضه بازی تمامی لوت‌باکس‌ها را حذف کند.

منبع: GameRant

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه