حضور چینی‌ها در بازار موبایل پررنگ‌تر می‌شود

۲ تیر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

BBK Electronics شرکتی است که مالک برندهای اوپو، وان‌پلاس و ویوو است. این شرکت دیروز اعلام کرد که یک شرکت تولیدکننده تلفن هوشمند دیگر هم به شرکت‌های فعلی‌اش خواهد افزود؛ شرکت تولیدکننده گوشی‌های هوشمند با برند جدید «ایمو» (imoo).

در حال حاضر BBK Electronics گوشی‌های هوشمند، پخش‌کننده‌های فایل‌های MP3، پخش‌کننده‌های Blu-Ray، دوربین‌های دیجیتال و محصولات دیگر را تولید می‌کند. BBK Electronics محصولات الکترونیکی متفاوتی را هم در آمریکا تحت نام برندهایی چون ممورکس و فیلکو به بازار عرضه می‌کند.

حال با اضافه شدن برند ایمو به برندهای قبلی این شرکت بزرگ، برندهای اوپو، وان پلاس و ویوو یک رقیب دیگر پیدا می‌کنند. البته رقابتی که در یک شرکت بزرگ مادر انجام می‌شود. تبلیغی هم از برند گوشی جدید مورد بحث این شرکت منتشر شده که یک گوشی فلزی طلایی رنگ را نشان می‌دهد.

انتظار می‌رود که ایمو گوشی جدیدش را در هفته‌های پیش رو معرفی کند. خیلی ها منتظرند بفهمند ویژگی‌های خاص گوشی این برند جدید چیست و به چه دلیل امکان نداشت که این گوشی را با همان برندهای قبلی عرضه کرد؟

منبع: GSMArena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar علی

    نمیدونم چرا دیجی گوشی های خوب زد تی آی رو نمیاره، واقعا برام سواله!؟

  2. Avatar sajjad

    چرا دیجی کالا از قافله گوشی های چینی عقب مونده نمیدونم ، بنظر فروش خوبی داشته باشن مثلا شائومی گوشی های ارزشمندی داره، یا وان پلاس یا Letv

    1. Avatar mahdi

      سلام . نمیتوته چون شیامی نمیپایندگی فروش نداره تو کل دنیا نداره ! باید از سایتش بخری الان تو خانواده ی ما نوت سه شیامی داریم گوشی خوبیه ولی یه بار خاموش شد و نیم ساعت بعد روشن شد . کلا ارزش خرید ندارن به نظر من!

  3. Avatar آرمان

    صاحب اصلی شرکت را هم اگر بخواهیم پیدا کنیم که مالک این چندتا شرکت است, دولت چینه… خیلی باحاله این اقتصادشون…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه