امسال خبری از آیفون X کوچک نیست

۲۹ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آیفون x پلاس

شرکت «اولیکسار» (Olixar) را به خاطر دارید؟ شرکتی که به ساخت لوازم جانبی موبایل مشغول است و چند هفته‌ی گذشته از وجود مدل کوچک آیفون X خبر داد؛ مدلی که هم‌اندازه‌ی آیفون SE است. با این حال، شایعاتی این موضوع را تکذیب کردند و گفتند که اپل بی‌خیال ساخت آن مدل کوچک شده است. شرکت اولیکسار این بار اطلاعات جدیدی دارد.

به جای آیفون کوچکتر، در کنار آیفون X معمولی ۵.۸ اینچی با دو مدل دیگر که یکی ۶.۱ اینچی و دیگری ۶.۵ اینچی است روبرو خواهیم شد.

منابع جدیدی به اولیکسار گفته‌اند که اپل می‌خواهد به جای یک آیفون کوچک، این بار یک آیفون X بسیار بزرگ بسازد. این شایعه، با چیزی که دو سه هفته‌ی پیش شنیده بودیم مطابقت دارد. شرکت اولیکسار آن‌قدر به این شایعه و منابع خود مطمئن است که از همین حالا ساخت لوازم جانبی این آیفون‌های جدید را شروع کرده است.

با توجه به اطلاعات جدید، باید قید آیفون کوچک و ۵ اینچی را بزنیم. به جای این آیفون کوچکتر، در کنار آیفون X معمولی ۵.۸ اینچی با دو مدل دیگر که یکی ۶.۱ اینچی و دیگری ۶.۵ اینچی است روبرو خواهیم شد. این اطلاعات از چند منبع مختلف به بیرون درز کرده‌اند و به همین دلیل، کم و بیش به صحت آن‌ها مطمئن شده‌ایم.

آیفون ۱۰ پلاس

شماتیک‌های ساخت آیفون‌های جدید هم به بیرون درز کرده‌اند. بگذارید نگاهی به ابعاد این آیفون‌های جدید بیاندازیم.

  • آیفون X
    ابعاد ۱۴۳.۶ در ۷۰.۹ میلی‌متر
  • آیفون X ارزان‌تر
    ابعاد ۱۴۷.۱۲ در ۷۱.۵۲ میلی‌متر
  • آیفون X پلاس
    ابعاد ۱۵۷.۲ در ۷۷.۱ میلی‌متر

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که کمپانی اولیکسار در طول دو سال گذشته طراحی‌های آیفون X، سامسونگ گلکسی نوت ۷، گلکسی نوت ۸ و گلکسی اس ۹ را پیش از رونمایی به درستی منتشر کرده است.

آیفون ۱۰ مینی

گفته شده که آیفون X ارزان‌تر که هنوز نمی‌دانیم ممکن است چه اسمی داشته باشد، دوربین دوتایی و حتی قابلیت تاچ سه‌بعدی یا همان ۳D Touch را هم ندارد؛ یعنی اگر این اتفاق بیافتد، احتمالا با شکست قابلیت لمس سه‌بعدی اپل مواجه شده‌ایم.

گفته شده که آیفون‌های امسال هم‌چنین قیمت‌های پایین‌تری خواهند داشت.

منبع: Forbes

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه