خبر خوش برای هواداران بنز، E63 AMG در راه است

۱۷ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر یادتان باشد در خبری از دیجی‌کالامگ گفتیم که قرار است مرسدس‌بنز، به‌زودی E کلاس ۲۰۱۷ خود را معرفی کند. در این حین عکس‌های جاسوسی هم از این خودرو گرفته شده که پیش‌بینی می‌شود شباهت زیادی با چهره سدان خود دارد.

حال مرسدس‌بنز اعلام کرده که نسخه‌های قدرتمند E63 و E63 S را هم برای نمایشگاه اتومبیل لس‌آنجلس ماه ‌آینده آماده کرده است.

در اصل این رسم مرسدس‌بنز است که همیشه در کلاس‌های خود، از مدل‌های تقویت شده هم رونمایی کند تا هواداران و مشتریان خود را با قدرت‌نمایی بیشتر، راضی کند. نسخه‌های E63 و E63 S با تغییرات مکانیکی مهمی همراه هستند.

E63 و E63 S، مجهز به پیشرانه ۴ لیتری ۸ سیلندر خورجینی توئین توربو هستند که به‌ترتیب توانایی تولید ۵۶۳ و ۶۰۴ اسب‌بخار قدرت را دارند. همچنین این دو مدل می‌توانند گشتاور عظیمی حدود ۷۵۰ و ۸۵۰ نیوتون.متر را در محدوده‌های ۲۵۰۰ و ۴۵۰۰ دور بر دقیقه حاصل کنند. این دو خودرو از یک جعبه‌دنده خودکار۹ سرعته دوکلاچه بهره‌ می‌برند. در مورد شتاب هم، مدل E63 استاندارد و E63 S به ترتیب حدود ۳.۵ و ۳.۳ ثانیه زمان لازم دارند که از حال سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسند.( یعنی از فراری کالیفرنیا هم سریع‌تر!).

این دو نسخه در اواسط ژانویه ۲۰۱۷ برای فروش آماده می‌شوند. در مورد قیمت هم، E63 S حدود ۷۵ هزار یورو (هزار یورو از M5 گران‌تر) و E63 S 83 هزار یورو به فروش خواهند رفت.

به‌نظر شما با توجه به قیمت بالای این دو مدل، آیا E63 می‌تواند رقیب سرسختی برای رقبای خود نظیر BMW M5 و Audi RS7 باشد؟

 

منبع‌: autoexpress

‌‌‌‌

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar Balakhan

    فوق العادست. واقعا بی نظیره

  2. Avatar علی

    آئودی + بی ام دبلیو = بنز :))

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه