اگه قراره این هفته فقط یه چیز بخرید، کاناپه بادی فتبوی را بخرید!

۱ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
کاناپه بادی

اگر در دسته افراد ماجراجو و اهل سفر قرار دارید حتما می‌دانید داشتن تجهیزات کافی می‌تواند لذت سفر را دو چندان کند. این تجهیزات شامل ابزار و وسایل مختلفی همچون چادر، وسایل آشپزی، وسایل بازی و سرگرمی و وسایل راحتی و آسایش می‌شوند. کاناپه بادی فتبوی یکی از همین تجهیزات است که در ادامه قصد داریم به نظر دوستانمان در مورد آن بپردازیم. با ما همراه باشید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

خریدفریدون

کاناپه بادی فتبوی مدل Lamzac The Original از آن دسته وسایلی است که طراحی خاص و منحصر به فردی دارند و مدت زیادی هم از عرضه آن‌ها نگذشته است. ویدیوهای بسیاری از این محصول در فضای مجازی دست به دست شد و سروصدای زیادی به پا کرد. همین طراحی خاص این کاناپه بادی باعث شده تا بسیاری از شرکت‌ها به طراحی‌ و ارائه محصولاتی شبیه به آن مشغول شوند. این وسیله از ساختاری بسیار ساده برخوردار بوده و برای باد کردن آن نیازی به پمپ باد یا تلمبه هم نیست و تقریبا هر انسان بالغی بعد از چندبار آزمون و خطا می‌تواند به سادگی آماده کردن آن را یاد بگیرد. این کارکرد ساده در کنار ساختار راحت کاناپه باعث می‌شود تا بتوان به خوبی آن را برای سفر به مناطق مختلف و استراحت کردن به شکلی بسیار راحت مورد استفاده قرار داد و از سفر خود لذت بیشتری برد. همچنین این کاناپه در حالت بدون باد ابعاد نه چندان بزرگی دارد که می‌توان چند عدد از آن را در صندوق خودروی خود به همراه داشت تا همسفرها هم بتوانند لذت استفاده و استراحت بر روی آن را تجربه کنند.

 

راهنمای خرید

پدرام

اگر بخواهید برای زمان سفر لوازم مورد نیاز خود را در کوله‌پشتی یا ساک کوچکی جای دهید به تجهیزاتی نیاز دارید که فضای بسیار کمتری را به خود اختصاص دهند. این نکته مهمترین موضوعی است که ذهن سازندگان تجهیزات سفری را به خود مشغول می‌کند که در طراحی محصولات خود توجه زیادی داشته باشند تا در عین برخورداری از راحتی استفاده، محصول در ابعادی کوچک جمع شود. کاناپه بادی فتبوی مدل Lamzac The Original را می‌توان یکی از بهترین نمونه‌های این دسته از تجهیزات دانست. در واقع شما برای استفاده از این محصول به هیچ وسیله‌ای برای باد کردن نیاز نداشته و  در عین حال از این قابلیت برخوردارید که کاناپه بادی خود را در ابعادی کوچک جمع کرده و در کوله‌پشتیتان قرار دهید. مهم‌ترین نکته‌ای که در ساخت این کاناپه بادی ذهن من را به خودش مشغول کرد طراحی ساده و در عین حال دقیق آن هست. در واقع شاید شما در نگاه اول تنها یک کاناپه‌ای را ببینید که به راحتی باز و بسته و باد می‌شود اما وجود قابلیت‌هایی نظیر اضافه کردن وزنه شنی یا رویه بسیار مستحکم آن نشان دهنده این نکته است که سازنده محصول توانسته است تا جایی که امکان دارد نیازهای شما را پیش‌بینی کرده و راه‌حل مناسبی برای آن در اختیارتان قرار دهد.

 

دیجیکالا

میثم

«پیش از خسته‌شدن، استراحت کنید» این عبارت یکی از اصول پایه‌ی طبیعت‌گردی است. هر شخصی با هر سطحی از آمادگی جسمانی که در طبیعت به ماجراجویی می‌پردازد باید به‌یاد داشته‌باشد که فرآیند بازیابی توان از دست‌رفته در طبیعت به‌کندی اتفاق می‌افتد. طبیعت‌گردان با توجه به میزان آمادگی جسمانی خود قبل از اینکه خسته شوند در زمانی‌های مشخصی به استراحت می‌پردازند. «کاناپه بادی فتبوی مدل Lamzac The Original» یکی از ایدئال‌ترین وسیله‌های استراحت برای طبیعت‌گردی است. مهم‌ترین ویژگی این محصول روش بادکردن آن در طبیعت بوده که تنها به بازنگه‌داشتن دهانه‌ی آن و حرکت کاناپه در هوا نیاز دارید. پس از حرکت کاناپه در هوا و بادشدن‌اش تنها کافیست دهانه‌ی آن‌را ببندید. همچنین وزن و ابعاد نسبتا کم کاناپه در حالت بسته‌بندی از دیگر ویژگی‌های خوب این کالا برای حمل در طبیعت است. کاناپه بادی فتبوی نه‌تنها به طبیعت‌گردان بلکه به افرادی که برای عکاسی نجومی و ماهیگیری نیازمند گذراندن زمان زیادی در طبیعت هستند و حتی برای استفاده در خانه‌هایی با فضای داخلی کوچک هم پیشنهاد می‌شود.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه