خرید آیفون X سخت‌تر از مدل‌های دیگر آیفون خواهد بود

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت اپل امشب سه مدل جدید از گوشی‌های آیفون را معرفی می‌کند. احتمالا این آیفون‌ها در کنار بروزرسانی دو مدل قبلی آیفون شامل یک آیفون جدید تحت عنوان آیفون X باشد. این گوشی اولین آیفونی است که نمایشگر OLED بدون حاشیه دارد. طرفداران شرکت اپل درباره این آیفون حسابی هیجان‌زده‌اند چون قرار است این مدل، مدل ویژه‌ای باشد که برای دهمین سالگرد آیفون معرفی می‌شود. حال در یک خبر جدید عنوان شده که احتمالا آیفون X هنگام عرضه گوشی‌های جدید شرکت اپل مدل کمیاب‌تری خواهد بود و در آغاز عرضه خرید آن دشوارتر است.

براساس اطلاعاتی که مینگ-چی کو تحلیل‌گر موسسه KGI منتشر کرده، روزانه کمتر از ۱۰ هزار آیفون X تولید می‌شود. این عدد بسیار کمتر از فروش اپل حتی در هفته اول عرضه است. اپل عموما در هنگام عرضه و در اولین آخر هفته عرضه چندین میلیون آیفون به فروش می‌رساند و روند تولید آیفون X نشان می‌دهد با توجه به تقاضا میزان عرضه این گوشی کم خواهد بود.

مینگ-چی کو به این موضوع هم اشاره کرده که یکی از رنگ‌های آیفون X یعنی رنگ طلایی آن احتمالا با کمبود عرضه بسیار جدی مواجه خواهد بود. گفته می‌شود که اپل هنگام تولید آیفون X طلایی رنگ با مشکلات زیادی مواجه شده و عرضه این گوشی به بازار احتمالا با تاخیر مواجه خواهد شد.

اینکه آیفون X واقعا چقدر سخت گیر مشتریان اپل می‌آید موضوعی است که بزودی و در هنگام عرضه این گوشی برای مخاطبان مشخص خواهد شد.

‌‌

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. رامتين

    قطعا ایفونه X در حال حاضر بهترین گوشی جهان

  2. معین

    اینم یه بازی تجاریه برای مهم جلوه دادن ایفون!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه