خلاصه ۵۰ کتاب در یک کتاب

۱۹ بهمن ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
خلاصه 50 کتاب در یک کتاب

زندگی شلوغ امروزی باعث شده تا خیلی وقت خالی برای کتاب خواندن نداشته باشید. خلاصه کتاب می‌تواند راه‌حل خوبی باشد که کتاب‌ها، دانستنی‌های مفید زندگی و هر چیز خوب دیگری را برای شما شنیدنی و جذاب کند. شما می‌توانید با خواندن خلاصه کتاب‌های مفید یادبگیرید، شگفت‌زده شوید  و از وقت خود بهترین استفاده را ببرید. همچنین می‌توانید نکته‌های مفید هر کتاب را سریعتر یاد بگیرید و از کتاب خواندن لذت ببرید. با ما همراه باشید تا در این مطلب با خلاصه ۵۰ کتاب در یک کتاب در زمینه‌های موفقیت، خودیاری و روانشناسی بیشتر آشنا شوید.

۵۰ کتاب برتر در زمینه موفقیت

خلاصه 50 کتاب در یک کتاب

برای رسیدن به موفقیت باید تلاشی متمرکز داشت. اکثر انسان‌ها انرژی خود را بر سر مسائل مختلف از بین می‌برند و در نتیجه در هیچ موردی نمی‌توانند به برجستگی برسند و در نهایت معمولی باقی می‌مانند. به قول اُریسون سوئِت ماردِن: «دنیا از شما نمی‌خواهد که حقوق‌دان، وزیر، دکتر، کشاورز، دانشمند یا بازرگان باشید، دنیا انجام هیچ کاری را به شما دیکته نمی‌کند، ولی شما را ملزم می‌کند در هر کاری که انجام می‌دهید خدای آن باشید.» در نتیجه برای موفق بودن باید اهداف و منظورهای عالی‌تری داشته باشید و سرسختانه راه رسیدن به شناخت و درک آنها را دنبال کنید.

دانلود کتاب از فیدیبو

 

۵۰ کتاب برتر در زمینه خودیاری

خلاصه 50 کتاب در یک کتاب

کتاب‌های خودیاری از مهم‌ترین کتاب‌های قرن بیستم هستند. تعداد دقیقی از میزان فروش این کتاب‌ها در دست نیست، اما مجموعه کتاب‌های خودیاری که در اینجا گلچین شده‌اند بیش از ۱۵۰ میلیون نسخه فروش داشته‌اند. اگر همه هزاران جلد کتابی را که با این موضوع منتشر شده‌اند در نظر بگیریم، رقم نهایی به بیش از ۵۰۰ میلیون جلد می‌رسد. پدیده خودیاری موضوع جدیدی نیست اما در قرن بیستم به یک موضوع جالب توجه و مهم تبدیل شده است. کتاب‌هایی مانند «آیین دوست‌یابی» و «چگونگی نفوذ در دیگران» و «قدرت مثبت اندیشی» مورد توجه مردم عادی قرار گرفتند؛ یعنی کسانی که می‌خواستند تغییری در زندگی‌شان ایجاد کنند و باور داشتند که می‌توانند راز موفقیت‌ را در این کتاب‌ها کشف کنند. احتمالا موضوع خودیاری به این دلیل مورد توجه قرار گرفت که این کتاب‌ها در دسترس همگان بودند و به ‌علاوه مطالبی را بیان می‌کردند که امکان نداشت مردم از یک استاد دانشگاه یا سخنران بشنوند. صرف‌ نظر از تصور مردم درباره این موضوع، آنها توانسته بودند منبعی برای راهنمایی پیدا کنند و این مورد توجه آنها قرار گرفته بود. در این کتاب‌ها به خواننده گفته نمی‌شد که چه کاری را انجام ندهد بلکه این کتاب‌ها به او یاد می‌دادند که فقط باید اشتیاق داشته باشد و بخواهد. یک کتاب با موضوع خودیاری می‌تواند بهترین دوست و همراه شما در زندگی باشد و در مورد قدرت و توانایی‌تان به شما ایمان و اعتمادی بدهد که به سختی می‌توانید از جای دیگری کسب کنید. از آنجایی که این کتاب‌ها به شما کمک می‌کنند که ستاره بخت‌تان را پیدا کنید و یادتان می‌دهند که افکارتان می‌توانند دنیای‌تان را تغییر بدهند. می‌توانیم اینها را «آثار مربوط به توانایی» بنامیم. مردم از اینکه می‌بینند کتاب‌های خودیاری در کتاب‌فروشی‌ها زیاد شده‌اند تعجب می‌کنند. دیگر هیچ چیز عجیبی درباره این موضوع وجود ندارد زیرا هر چیزی که حق رویاپردازی را به ما بدهد و بعد به ما کمک کند تا رویایمان را به واقعیت تبدیل کنیم، به ما قدرت می‌دهد و ارزشمند است و کتاب‌های خود‌یاری همین کار را می‌کنند.

دانلود کتاب از فیدیبو

۵۰ کتاب برتر در زمینه روانشناسی

خلاصه 50 کتاب در یک کتاب

کتابی که در دست دارید سومین جلد از مجموعه کتاب‌های ۵۰ کتاب در یک کتاب است که تام باتلر بودن گرد‌آوری کرده است. در اینجا ۵۰ کتاب کلاسیک که از سال ۱۹۹۲ تا کنون توسط روان‌شناسان پیشرو نوشته شده در ۵۰ فصل خلاصه و نقد شده است. تام بودن، در ابتدای هر فصل یکی دو پاراگراف از کتاب مورد نظر را می‌آورد که ممکن است در ابتدا مبهم به نظر برسند اما با خواندن کل فصل متوجه مفهوم پاراگراف‌های ابتدایی و منظور مولف از انتخاب آنها خواهید شد. اگر قصد دارید در رشته روان‌شناسی تحصیل کنید خواندن این کتاب مقدمه خوبی برای آشنایی با این رشته محسوب می‌شود و اگر دانشجوی رشته روان‌شناسی هستید با خواندن این کتاب جمع‌بندی خوبی از آثار روان شناسی خواهید داشت که در بحث‌ها و نوشتن مقالات به شما کمک خواهد کرد. همچنین این کتاب به کسانی توصیه می‌شود که فرصت اندکی برای مطالعه و علاقه زیادی به کتاب‌های روان شناسی دارند.

دانلود کتاب از فیدیبو

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه