کتاب «کفش‌های آبنباتی»، هدیه امروز فیدیبو را از دست ندهید

۳ شهریور ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
دانلود رایگان کتاب کفش های آبنباتی

«می‌دونی! خوشگلی در اصل هیچ ربطی به قیافه نداره، درباره رنگ مو یا سایز یا شکل نیست، همه‌اش اینجاست، به نوع راه رفتن و صحبت کردن و فکر کردن آدم بستگی داره. جادو اینه که راست بایستی، مستقیم در چشم مردم نگاه کنی، لبخندی کشنده به طرفشون پرتاب کنی و بگی گورت رو گم کن، من فوق العاده‌ام…!»

       کتاب «کفش‌های آبنباتی» 

  • نویسنده: جوان هریس
  • مترجم: چیستا یثربی

کفش‌های آبنباتی داستانی از افسون و جادوست با شخصیت‌هایی عجیب اما شاد و زنده. این داستان از ابتدا شما را شگفت‌زده می‌کند.

این رمان با داستان زنی آغاز می‌شود که با شخصیت مرده‌ها زنده می‌کند. همین‌قدر عجیب. او آگهی افراد متوفی را پیدا می‌کند و با داستان زندگی آن‌ها زندگی خودش را تغییر می‌دهد… این بار او با نام «زوزی دی‌آلبا» به پاریس می‌رود.

در یکی از خیابان‌های سنگ‌فرش پاریس یانی و دخترانش در مغازه‌ی شکلات فروشیشان زندگی آرام اما نه‌چندان شادی می‌گذراندند. همه‌چیز در زندگی آن‌ها آرام بود… تا اینکه سروکله زوزی دی‌آلبا با کفش‌های آبنباتی پیدا شد و همه‌چیز ناگهان تغییر کرد.

 

هدیه امروز فیدیبو در تابستانه‌ی کتاب دانلود رایگان کتاب «کفش‌های آبنباتی» است
فراموش نکنید برای دانلود این کتاب تنها تا ساعت ۱۰ صبح فردا وقت دارید

ورود به سایت فیدیبو

در «کفش‌های آبنباتی» با داستانی در عین حال عجیب اما شیرین و پر از مفهوم زندگی روبه‌رو هستید. این داستان با توصیفات دقیق و شفافش شما را لحظه به لحظه در داستان نگه می‌دارد.

چیزی که در این کتاب توجه منتقدان را به خود جلب کرده این است که خواننده را به کندوکاو شخصیت و هویت وامی‌دارد.

این کتاب که از محبوب‌ترین کتاب‌های سال است، با ترجمه‌ی شیوا و شیرین «چیستا یثربی» و همکاری نشر پوینده در فیدیبو منتشر شده. جالب است بدانید این کتاب ادامه‌ی داستان «شکلات» است که فیلم موفق «شکلات» هم از روی این کتاب ساخته شده است.

هرروز یک کتاب رایگان بگیرید

این یک برنامه ویژه کتاب‌خوانی با عنوان «بیشتر بخوانیم» است که دیجی‌کالا در راستای مسئولیت اجتماعی برای بالا بردن سرانه مطالعه آغاز کرده. در این طرح هیجان‌انگیز که از ۱۵ مرداد تا ۳۱ مرداد برگزار می‌شود، هرروز یک کتاب محبوب و پرفروش فیدیبو رایگان می‌شود. فراموش نکنید برای دانلود رایگان کتاب فقط ۲۴ ساعت وقت دارید!

برای دریافت کتاب «کفش‌های آبنباتی» کافیست اپلیکیشن یا نرم افزار فیدیبو را دانلود کنید و کتاب «کفش‌های آبنباتی» را به رایگان به کتابخانه شخصیتان اضافه کنید.

دانلود اپلیکیشن و نرم‌افزار فیدیبو

دانلود از کافه بازار

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

دانلود برای ویندوز

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar پری

    این کتاب عالیه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه