درگیری شدید محمد صلاح و فدراسیون مصر؛ همیشه پای پول در میان است

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
salah

محمد صلاح، ابرستاره فوتبال مصر در آستانه حساس‌ترین دیدارهای باشگاهی عمرش با فدراسیون فوتبال این کشور وارد دعوای حقوقی شد.

محمد صلاح چند ساعت بعد از انتشار اولین تصاویر از هواپیمای اختصاصی تیم ملی مصر در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در یک توئیت نسبتا کوتاه از اختلاف نظرهایش با فدراسیون فوتبال این کشور پرده برداشت. صلاح نوشت: «ببخشید ولی این توهین خیلی بزرگیه ….انتظار داشتم اختلاف نظرها با روش با کلاس‌تری برطرف بشن».

خالد عبد عبدالعزیز وزیر ورزش و جوانان مصر چند ساعت بعد از توئیت صلاح در رشته توئیتی اعلام کرد با همه طرف‌های درگیر در این مسئله مذاکره می‌کند تا در آستانه جام جهانی مشکلی برای تیم ملی مصر ایجاد نشود. عبدالعزیز به صلاح لقب «الگوی جوانان» کشور را داد.

اما از طرف دیگر رامی عباس، مدیر برنامه‌های محمد صلاح اعلام کرد هیچ مسئولی با تیم او و صلاح صحبت نکرده. او در توئیتی نوشت: «حتی نظر ما را هم نپرسیدند. هیچی! سکوت مطلق!»

عباس همچنین در توئیت‌های دیگری اعلام کرد فیفا و فدراسیون فوتبال مصر باید با کمپانی «کایمن» که حق اختصاصی استفاده از تصویر محمد صلاح را در اختیار دارد قرارداد امضا می‌کردند. این کمپانی هنوز به اقدام فدراسیون فوتبال مصر در استفاده از تصویر محمد صلاح بدون اجازه آنها واکنشی نشان نداده است.

هواداران فوتبال در مصر خیلی سریع شروع به حمایت از فوق ستاره فوتبال کشورشان کردند. این کاربرها با راه اندازی کمپینی با هشتگ «از مو صلاح حمایت کنید» حمایت‌شان را از کاپیتان تیم ملی فوتبال مصر اعلام کردند.

مصر که بعد از ۲۸ سال به جام جهانی فوتبال صعود کرده در گروه A با تیم‌های روسیه، عربستان و اروگوئه همگروه است.

محمد صلاح، وینگر(بازیکن گوش) تیم لیورپول انگلیس در این فصل از رقابت‌های اروپایی نمایش فوق العاده‌ای داشته و با ۳۱ گل زده در لیگ برتر و ۴۱ گل زده در همه رقابت‌ها شانس اصلی کسب کفش طلای این لیگ و اروپا در پایان رقابت‌ها به شمار می‌رود. کارشناسان فوتبال در اروپا انتظار دارند مصر که با درخشش این بازیکن به جام جهانی صعود کرد با ادامه بازی فوق‌العاده او یکی از شانس‌های اصلی صعود از گروه اول رقابت‌های جام جهانی باشد.

پیش‌بینی می‌شود در صورت درخشش محمد صلاح و مصر در جام جهانی روسیه، این بازیکن مسلمان در پایان سال ۲۰۱۸ میلادی یکی از نامزدهای اصلی کسب جایزه بهترین بازیکن سال جهان هم باشد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar navid

    mo salah ^^

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه