در این ویدیوها شکل و شمایل ال‌جی Q6 را ببینید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

می‌دانیم که شرکت LG به طور رسمی گوشی LG Q6 را رونمایی کرده است. سه مدل از این گوشی معرفی شده که تفاوت میان آن‌ها به مقدار رم، حافظه داخلی و رنگ‌های گوشی بر می‌گردد. طبیعتا وقتی همه مدل‌ها به شکل رسمی به بازار عرضه شوند هم، تفاوت قمیت یکی دیگر از عوامل متمایزکننده این مدل‌ها خواهد بود.

سه مدل معرفی شده به‌ترتیب با نام‌های LG Q6+، LG Q6 و LG Q6a شناخته می‌شوند. گوشی Q6 یک مدل متوسط به حساب می‌آید، +Q6 کمی از آن قوی‌تر و Q6a کمی از آن ضعیف‌تر است.

هر سه مدل با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با دقت تصویر ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل عرضه می‌شوند، تراشه اسنپ‌دراگون ۴۳۵ و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارند.

مدل G6+ حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و ۴ گیگابایت رم دارد. G6 حافظه ۳۲ و رم ۳ گیگابایتی و نهایتا G6a حافظه ۱۶ و رم ۲ گیگابایتی دارد. نهایتا هر کدام این مدل‌ها صفحه‌نمایش FullVision با نسبت تصویر ۱۸:۹ و حاشیه‌های باریک دارند.

در همین زمینه تعدادی ویدیو هم منتشر شده که گوشی LG Q6 را با افکت‌های مختلف ویدیویی و در شرایط متفاوت نمایش می‌دهد. گفتنی است ال‌جی در این گوشی‌های جدید از تکنولوژی تشخیص چهره استفاده کرده است. در ادامه می‌توانید ویدیوهای مورد بحث را ببینید:

منبع: PhoneArena

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه