در نمایشگاه IFA 2016 چه گذشت؟

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

نمایشگاه IFA 2016 کلی گجت و وسیله‌های هوشمند مختلف را به دنیا معرفی کرد. شرکت‌‌های متعددی در آن حضور داشتند و آخرین دستاوردهای خودشان را به این نمایشگاه آورده بودند تا بتوانند اهالی دنیای تکنولوژی را شیفته‌ی خودشان کنند. اگر نتوانستید اخبار این نمایشگاه را دنبال کنید، بهتر است در این مطلب با ما همراه باشید.

شرکت ایسر همانند سال‌های گذشته چندین محصول مختلف را با خودش به نمایش IFA آورده بود. اولین محصول این شرکت یک لپ‌تاپ فوق‌العاده قدرتمند بود. لپ‌تاپی که فکر کردن به آن هم هیجان انگیز است، چه برسد به اینکه یکی از آن داشته باشید. این محصول جدید Predator 21 X نام دارد. اولین ویژگی جالب توجه آن، صفحه نمایش خمیده است. یک صفحه نمایش خمیده‌ی ۲۱ اینچی روی آن دیده می‌شود که این موضوع اولین‌بار است در دنیای لپ‌تاپ‌ها و لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی اتفاق می‌افتد. از طرف دیگر دو عدد کارت گرافیکی GTX 1080‌ روی آن قرار گرفته که برای اجرای هر بازی روی بهترین کیفیت مناسب خواهند بود؛ اما ایسر به این هم بسنده نکرده و چهار ترابایت حافظه‌ی SSD روی این محصول فوق‌العاده قرار داده است. برای اطلاعات بیشتر بد نیست خبر کامل این محصول را بخوانید.

acer_predator_21_x_rear_half-closed-100680057-orig

محصول بعدی ایسر باریک‌ترین لپ‌تاپ دنیا بود. لپ‌تاپی که تنها ۹.۹۸ میلی‌متر ضخامت دارد و با ویندوز ۱۰ راهی بازار می‌شود. این لپ‌تاپ که با نام Swift 7 عرضه خواهد شد، رقیب تازه‌ای برای MacBook  و HP Spctre 13 به حساب می‌آید. یک صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی با کیفیت FullHD دارد، ۸ گیگابایت رم روی آن قرار گرفته و با ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. برای اینکه با این محصول بیشتر آشنا شوید، می‌توانید به اصل خبر مراجعه کنید.

از دیگر محصولات جدید ایسر هم می‌توان به دستگاه‌های زیر اشاره کرد:

[IFA 2016] مانیتور جدید ایسر چشم‌های‌تان را دنبال می‌کند

[IFA 2016] ایسر تبلت Iconia Talk S را معرفی کرد

[IFA 2016] ایسر لپ‌تاپ Spin 7 را معرفی کرد

از دیگر شرکت‌هایی که در نمایشگاه IFA امسال حضور داشتند می‌توان به لنوو اشاره کرد. این شرکت هم محصولات جدیدی داشت. اولین محصول آن‌ها تبلت Yoga Tab 3 بود. این تبلت از صفحه نمایش ۲K بهره می‌برد و به بلندگوهای JBL مجهز شده است. براساس گفته‌های لنوو، باتری ۹۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این محصول هم می‌تواند تا ۱۸ ساعت دستگاه را روشن نگه‌دارد. این تبلت ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر و دیدن تصاویر این محصول بهتر است خبر اصلی را بخوانید.

Yogabook-1

اما شاید بهترین محصول لنوو لپ‌تاپ Yoga Book باشد. محصولی که با دو سیستم عامل اندروید و ویندوز ۱۰ عرضه می‌شود. صفحه کلید لمسی دارد که می‌توان در شرایط مختلف از آن به عنوان یک صفحه‌ی طراحی هم استفاده کرد. قلم مخصوص دارد و از تراشه‌ی اتم x5 و چهار گیگابایت رم بهره می‌برد. بد نیست که به خبر کامل این محصول هم نگاهی بی‌اندازید.

از دیگر محصولات لنوو هم می‌توان به گجت‌های زیر اشاره کرد:

[IFA 2016] لنوو تبلت Miix 510 را معرفی کرد

[IFA 2016] لپ‌تاپ Yoga 910 لنوو حسگر اثر انگشت دارد

سامسونگ یکی از مورد انتظارترین محصولات این نمایشگاه را معرفی کرد. ساعت هوشمند Gear S3 که در کنفرانس مخصوصی هم معرفی شد، کلی ویژگی جالب و هیجان انگیز داشت. محصولی که نه تنها زیباست، بلکه به بلوتوث و GPS و شبکه LTE هم مجهز شده است. برای به‌دست آوردن اطلاعات بیشتر از این محصول به خبر اصلی آن مراجعه کنید.

Samsung-Gear-S3-Classic

 همان طور که انتظار داشتیم، هواوی هم دو تلفن همراه هوشمند و یک تبلت جدید معرفی کرد. دو گوشی Nova و Nova Plus هواوی جزو محصولات میان‌رده‌ی بازار قرار می‌گیرند و شباهت زیادی هم به گوشی‌های قبلی این شرکت دارند. گوشی Nova از یک صفحه نمایش ۵ اینچی با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۲۵ بهره می‌برد. سه گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد.

مدل Nova Plus هم از صفحه نمایش ۵.۵ اینجی، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. اگر می‌خواهید تصاویر این گوشی‌ها را ببینید و با این محصولات بیشتر آشنا شوید، خبر کامل آن را بخوانید. همان طور که گفتیم هواوی تبلت MediaPad M3 را هم معرفی کرد.

nova-series-6

در ادامه شرکت سونی هم دو گوشی Xperia X Compact و Xperia XZ را معرفی کرد. در کنار معرفی این دو گوشی از واکمن جدید و کلی گجت و هدست هم رونمایی شد. اگر خیلی دوست دارید بدانید در کنفرانس سونی چه اتفاقاتی رخ داد، می‌توانید بخش‌های کوتاهی از آن را با زیر نویس فارسی مشاهده کنید.

Xperia-X

ایسوس در نمایشگاه IFA امسال از ZenWatch 3 رونمایی کرد. همچنین صفحه نمایشی با نام ZenScreen را هم نشان داد که می‌توان از آن به عنوان یک نمایشگر جداگانه برای وسیله‌های مختلف استفاده کرد. لپ‌تاپ ZenBook 3 هم معرفی شد. این لپ‌تاپ از تراشه‌ی Core i7 پشتیبانی می‌کند و می‌توان رم آن را تا ۱۶ گیگابایت ارتقا داد. برای اینکه با محصولات ایسوس بیشتر آشنا شوید، بد نیست خبر کامل محصولات این شرکت را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید بخش‌هایی از این کنفرانس را با زیرنویس فارسی ببینید.

در این نمایشگاه وسیله‌های دیگری هم معرفی شدند که به شرح زیر هستند:

[IFA 2016] بلندگوهای جدید Bang & Olufsen معرفی شدند

[IFA 2016]‌ ال‌جی اولین یخچال دنیا با ویندوز ۱۰ را معرفی کرد

[IFA 2016] تلویزیون‌ جدید فیلیپس را ببیند؛ رقیبی برای محصولات ال‌جی و سامسونگ

[IFA 2016] ال‌جی تونلی از نمایشگرهای OLED‌ ساخت

نگاهی به غرفه سامسونگ در نمایشگاه IFA 2016

[IFA 2016] مدل‌های جدید هدفون‌های ورزشی Jabra معرفی شدند

[IFA 2016] دستیار صوتی Xperia Ear اواخر سال میلادی به بازار عرضه می‌شود

[IFA 2016] گوشی Moto Z Play با یکی از لوازم جانبی‌اش معرفی شد

[IFA 2016] لاجیتک ماوس‌های بدون صدای خود را معرفی کرد

‌‌‌‌



Birthday_Footer

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه